kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۱۱۳۲
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲

نتانیاهو: فاسد نیستم دادستان کل هم متهم کند استعفا نمی‌‌دهم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفته، اگر از سوی دادستان کل این کشور در مورد فساد، برای بازجویی فراخوانده شود، استعفا نمی‌دهد.

«بنیامین نتانیاهو» درباره پرونده‌های فساد مالی خود گفته، اگر دادستان کل تصمیم بگیرد که وی را متهم به فساد کند، از سمت خود استعفا نخواهد داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دارای چهار پرونده فساد مالی تحت عنوان پرونده ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰ و ۴۰۰۰ است و طی ماه‌های گذشته درباره این پرونده‌ها، مورد بازجویی قرار گرفته است.
وی که طی یک کنفرانس خبری در برزیل به خبرنگاران پاسخ می‌داد، در جواب این سؤال که اگر از سوی دادستان کل برای بازجویی فراخوانده شود، چه واکنشی خواهد داشت گفت: اگر این اتفاق بیفتد، از سمت خود استعفا نخواهم
داد.
نتانیاهو در پرونده ۴۰۰۰ متهم است که میلیون‌ها دلار تسهیلات مالی به «شائول الویچ» مالک شرکت «بِزِک» اعطا کرده، تا حمایت رسانه‌ای پایگاه خبری «واللا» از خود و اعضای خانواده‌اش را به‌دست آورد. رسانه صهیونیستی «واللا» متعلق به «الویچ» تاجر صهیونیست است. فساد مالی میان مقامات صهیونیست، بسیار گسترده است.
 اعتقاد کارشناسان، رژیم صهیونیستی اصولا مبتنی بر ارزش های ضد انسانی و اشغالگری بوده و به همین خاطر ، فساد در میان سران این رژیم عمومیت دارد و تا کنون چند تن از مقامات درجه یک اسرائیل پبه زندان افتاده اند.