kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۹۹۷
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۴

برگزاری جشن ازدواج 100 زوج جوان در قم

مسئول هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) از برگزاری جشن ازدواج 100 زوج عضو هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) خبر داد.

حمید ناطقی افزود: جشن ازدواج جوانان عضو هیئت خادم‌الرضا(ع) هر ساله به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و نیمه‌شعبان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه تاکنون هیئت خادم‌الرضا(ع) برای هزار و 200 نفر از اعضا جشن ازدواج برگزار کرده است، گفت: هدف از برگزاری چنین مراسمی آسان‌سازی امر ازدواج جوانان است تا جوانان بتوانند بدون سخت‌گیری تشکیل خانواده دهند.
ناطقی یادآور شد: جشن ازدواج 100 زوج عضو هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) ساعت 21 شنبه با سخنرانی استاندار قم در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار شد.
وی با اشاره به اهداف هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) اظهار کرد: این کانون در امر مشارکت جوانان در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برنامه‌ریزی می‌کند تا به توانمندی‌های خود برای انجام فعالیت‌ها تکیه داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: این نهاد زمینه‌ای فراهم کرده تا استعدادهای جوانان در زمینه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی شکوفا شود.
مسئول هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) گفت: این هیئت و کانون زمینه‌های مشارکت بانوان در فعالیت‌های اجتماعی و دینی را با محوریت تربیتی، فرهنگی و تحکیم خانواده به وجود می‌آورد و در زمینه مشاوره و راهنمایی جوانان در امور مختلف زندگی، از قبیل اشتغال، ازدواج، تحصیلات، اعتقادات و پرهیز از مواد مخدر برنامه‌هایی برگزار می‌کند.