kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۹۴۸۳
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶

رفت‌وآمدهای بی‌تدبیر



اواخر آبان‌ماه سال‌جاری بود که امیرعباس سلطانپور معاون فرماندار بناب که حدود 6 ماه از مسئولیت وی در این سمت می‌گذشت،  به عنوان سرپرست دفتر سرپرست وقت استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد و به این ترتیب بناب را به مقصد تبریز ترک کرد و با رفتن وی فرمانداری بناب بدون معاون اداره شد. 20 روز از این جابه جایی گذشت و شهروندان بنابی منتظر بودند تا ازسوی استانداری آذربایجان‌شرقی و فرمانداری بناب فرد دیگری به عنوان معاون فرماندار انتخاب و معرفی شود،ولی امیرعباس سلطانپور معاون سابق فرماندار بناب علی‌رغم گذشت قریب به 20 روز پس از ترک محل خدمت خود در این شهرستان و اشتغال به پست جدید خود در استانداری بار دیگر بر سر کار و مسئولیت قبلی خود بازگشته و مشغول به کار شد.
با مشاهده این رفت و برگشت‌های مدیریتی این سوال از فرماندار محترم به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان و استاندار جدید آذربایجان شرقی نزد افکار عمومی مطرح می‌شود که چرا سلطانپور رفت و به چه دلیل دوباره بر سر پست قبلی خود بازگشت؟!
پسندیده نیست که فردی مسئولیت خود را بنا به دلایلی رها کند و بعد از مدتی دوباره آذربایجان‌شرقی خدمت در بناب را بر استانداری ترجیح داده و برگردد!
پرواضح است، شهرستان بناب در حالی از ظرفیت بالای مدیریتی در بین جوانان و نیروهای متخصص و خلاق برخوردار است که این نیروها صددرصد شرایط خدمت در دیار خود را دارند و این شرایط متاسفانه تاکنون و برخلاف وعده‌های دولت تدبیر و امید مبنی بر استفاده از جوانان شایسته مناطق مختلف کشور در حلقه‌های مدیریتی متوسط و پایین‌تر به نحو مطلوب و شایسته برای آنها فراهم نشده است!
جاوید بنابیان