kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۸۸۳۳
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱

صداوسيما از ديدگاه‌هاي جوانان انقلابي استقبال مي‌كند(اخبار ادبی و هنری)

رئيس رسانه ملي، خانه توليد جوان، بسيج و دانشگاه صداوسيما را سه معبر براي ورود نيروهاي جوان به رسانه ملي اعلام كرد.

علي عسكري در نشستي صميمي با نمايندگان تشكل‌هاي دانشجويي كه به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، گفت: دشمن تلاش كرد از چند جهت رسانه ملي را هدف قرار دهد و مرجعيت اين رسانه را از بين ببرد و براي رسيدن به اين هدف كوشيد راه‌هاي كسب درآمد سازمان را ببندد و بيش از 300 شبكه ماهواره‌اي راه‌اندازي كند و در فضاي مجازي با صرف هزينه‌اي هنگفت به اين مهم برسد. وي افزود: فقط كشور آمريكا بيش از چهار ميليارد دلار براي ديپلماسي عمومي يا همان در دست گرفتن افكار عمومي دنيا هزينه كرده است. كه بيشترين مبلغ صرف فعاليت‌هاي رسانه‌اي عليه جمهوري اسلامي مي شود.
وي از پذيرش طرح‌هاي خلاقانه و حرفه‌اي جوانان در اين خانه خبر داد و آن را معبري براي ورود جوانان مستعد و خلّاق به عرصه توليد دانست.
 رئيس رسانه ملي همچنين از دو معبر ديگر براي ورود استعدادهاي جوان و دانشجويان به عرصه توليد در رسانه ملي ياد كرد و گفت: مركز بسيج سازمان و دانشگاه صداوسيما نيز دو معبر ديگر براي ورود دانشجويان مستعد و جوانان است و علاقه‌مندان مي‌توانند طرح‌ها و توانايي‌هايشان را در اختيار اين دو بخش قرار دهند تا با ارزيابي آنها بتوانند وارد اين عرصه شوند. وي همچنين به مدير كل روابط عمومي رسانه ملي دستور داد زمينه برقراري ارتباط دانشجويان را با مدير شبكه سه سيما، خانه توليد جوان و همچنين مركز بسيج و دانشگاه صداوسيما فراهم كند.
وي همچنين در پاسخ به گلايه دانشجويان در پرورش هنرمندان معروف (سلبريتي‌ها) غيرمتعهد گفت: بارها از گروه‌هاي متعدد انقلابي خواسته‌ايم تا افراد با استعداد و توانمند را در اين عرصه معرفي كنند تا از آنها در برنامه‌ها بهره ببريم كه تاكنون فقط يك نفر معرفي شده كه توانمندي‌اش را در زمينه اجرا اثبات كرده است. دكتر علي عسكري از دانشجويان خواست اگر مي‌توانند در معرفي جوانان توانمند انقلابي به سازمان كمك كنند.