kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۵۷۶۳
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
سرلشکر جعفری:

مشکل خاصی در مرزها نیست

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با تدابیری که برای کنترل و تردد مردم که توسط نیروهای مختلف نظامی، انتظامی و امنیتی انجام شده، خوشبختانه مشکل خاصی در مرزها نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشکر جعفری حین بازدید از مرز شلمچه با بیان اینکه شاهد تردد روان زائران از مرز بین‌المللی شلمچه هستیم، گفت: شور و همت مردم برای شرکت در آئین اربعین و خدمات‌رسانی به زائران در مواکب هرساله بیش از سال گذشته است.
وی با بیان اینکه به رغم تمامی تهدیدات و تحریم‌ها، حضور مردم برای شرکت در همایش عظیم اربعین نه تنها کمتر بلکه بیشتر از سال‌های گذشته بود، تصریح کرد: با توجه به وضعیت هوا و شرایط جوی و باد و باران در شلمچه، مردم با شور و حال فراوان مشغول خدمات رسانی‌ هستند.
وی بیان کرد: شور و حال عجیبی در شلمچه حاکم است و همه شیعیان جهان انتظار این ایام را می‌کشند.
جعفری گفت: با تدابیری که برای کنترل و ترددهایی که توسط نیروهای مختلف نظامی، انتظامی و امنیتی در مرزها شکل گرفته خوشبختانه مشکل خاصی نیست و مردم هم به نسبت رضایت دارند و اگر موارد کمی هم در مسیر هست، طبیعی و قابل رفع است.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: وحدت و همدلی همه مسلمانان و یک دلی و هم‌صدایی آنها برای مبارزه با دشمنان و ادامه مسیری که امام حسین(ع) آن را آغاز کرده است و زیر بار ظلم نرفتند پیام جهانی اربعین است، همه مسلمان‌ها و غیرمسلمان‌ها در این حرکت ضد استکبار جهانی و ضد ظلم وارد شدند و امید است هر چه سریع‌تر به آرزویشان که ظهور امام‌زمان(عج) است نائل شوند.