kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۴۴۲۹
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* دولت هر جا که کم می‌آورد به کیهان حمله می‌کند و آن را مقصر اصلی معرفی می‌کند چه بسا گرانی و افسار رها شده دلار را هم به گردن کیهان بیندازد! ولی این حاشیه‌سازی‌ها به جای اینکه حواس مردم را از حقایق پرت کند آنان را نسبت به دولتمردان بدبین می‌کند.
2770---0912 و 9236---021
* اکثر گزارش‌های کیهان به خصوص گزارش‌های تحلیلی کیهان به صورت میدانی انجام می‌گیرد و مردم محور اصلی این گزارش‌ها هستند یا بهتر است بگوییم خود مردم تهیه‌کننده این گزارش‌ها هستند. چرا دولت نمی‌خواهد صدای مردم را در یک رسانه انقلابی و مردمی بشنود؟!
7472---021
* از صمیم دل به آقای شریعتمداری مدیر مسئول محترم کیهان سلام می‌فرستم و عرض می‌کنم شکایت دولت از شما جای تعجب ندارد. اگر غیر از این بود جای تعجب داشت. روشنگری‌های این روزنامه می‌تواند خواب‌آلودگی را از چشمان تحقیرپذیران دور کند. ولی متاسفانه خود آنها نمی‌خواهند.
4108---0913
* معاون اول رئیس‌جمهور گفته، هر کس خیانت کرده باید مهر خیانت بر پیشانی او زد! باید گفت پس چرا رئیس بانک مرکزی سابق که حکم انفصال او صادر و در شرف بازداشت قرار داشت، توسط دولت مجددا به کار گرفته شد؟! پس لطفا این کار را از دولت شروع کنید!
سوری
* دیوان محاسبات وقتی اعلام کرد آقای سیف به همراه 2 مدیر دیگر در بانک مرکزی باید از خدمت منفصل شوند و این موضوع را رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و برخی نمایندگان مطلع بودند، واقعا چرا اجازه دادند به فعالیت ادامه دهد پس از آن نیز اقدام رئیس‌جمهور در معرفی آقای سیف به عنوان مشاور اقتصادی دولت دهن‌کجی به دیوان محاسبات و ملت بوده است.
8895---0919 و 3297---013
* سیف، ربیعی، طیب‌نیا، نعمت‌زاده، آخوندی، شریعتمداری (صنعت و معدن) و... پس از پنج سال که اوضاع کشور را در حوزه خود به لبه پرتگاه بردند یکی یکی کنار می‌روند! یعنی همه کسانی که قرار بود با رأی آوردن میرحسین موسوی مدیر و وزیر شوند آمدند و نقش خود را ایفا کردند و رفتند و خواهند رفت؟! ولی خدا نگذرد از کسانی که تعمدا به ملت خیانت کردند؟!
3104---0912
* اگر در کشور ما دولتمردان واقعا مدیر بودند قیمت دلار به 18 هزار تومان افزایش پیدا نمی‌کرد و قیمت اجناس چند برابر نمی‌شد. مدیر نیستند که هر کس هر کاری می‌خواهد انجام می‌دهد.
2805---0916
* اتحادیه اروپا قبل از اینکه به فکر گشایش دفتر در ایران باشد باید ابتدا تروریست‌های منافق قاتل 17 هزار شهید ایرانی را از کشورهای اروپایی بیرون بریزد. علاوه بر این دیپلمات ما را که در آلمان به اتهام دروغین بمب‌گذاری در اجتماع منافقین جنایتکار بازداشت کرده آزاد کند و سپس از کشورمان عذرخواهی کند. بعد موضوعات دیگری هم هست که باید جواب بدهد.
8181---0902 و 3411---0918
 * رسانه ملی به جای اینکه حامی ملت باشد این روزها در قامت سخنگوی دولت ظاهر می‌شود تا کی قرار است صدای ملت حتی در رسانه ملی سانسور شود؟!
3061---013
* برجام، پالرمو، ‌FATF و CFT کارکردی مهلک‌تر از تحریم دارد. پریشان می‌شوم وقتی به یادم می‌آید که همه این خودتحریمی‌ها در مجلس ایران اسلامی تصویب شده است نه سنا یا کنگره آمریکا!
9642---021
* یک مدیر چقدر باید در مقابل آمریکا واداده باشد که بدون دادن تضمین برای حل مشکلات کشور به راحتی از استقلال عمل خود چشم پوشی کند با این خیال خام که بهانه را از دست دشمن بگیرد آن هم دشمنی که هر چیزی را می‌تواند بهانه قرار بدهد و دوباره امتیاز بگیرد.
3104---0912
* آقای ظریف گفته با تصویب ‌FATF، بهانه از دست آمریکا گرفته می‌شود! در واقع این نوع سخن‌گفتن، یعنی گرا دادن به دشمن تا بهانه‌های دیگری بگیرد! آیا این غیر از وادادگی سیاسی، نام دیگری هم دارد؟!
5711---0912
* آقای لاریجانی! بحران رو به پایان سوریه یک معضل نیست، معضل واقعی و زخم بر قلب ملت، بعضی مصوبه‌های خفت بار نمایندگانی است که برجام و FATF و CFT را بر ملت تحمیل می‌کنند! به خدا قسم ملت نمی‌گذرد و زیربار ذلت نمی‌رود؟!
7306---0910
* رأی دادن به ‌CFT با گردن شکسته باشد یا نشکسته بوی خیانت می‌دهد. نه‌تنها افتخار نیست، بلکه اگر قصد وطن‌فروشی و خیانت در آن محرز شود، مستوجب مجازات و سپس لعن و نفرین ابدی مردم است.
9087---0901
* در مورد برجام همین تبلیغاتی را کردند که در مورد FATF و CFT مرتکب شده‌اند. کار این دولتی‌ها بزک کردن خصمانه‌ترین اقدامات علیه ملت شریف ایران شده که اینکه وانمود کنند گره‌گشای اقتصاد و معیشت کنار آمدن با دشمنان غربی است! حال چند بار باید مردم هزینه این بزک کردن تصمیمات دشمن را بپردازند خدا می‌داند.
5276---0919
* عوامل استکبار در داخل بابت تصویب لوایح چهارگانه ‌FATF خوشحال نباشند با چنگ و دندان هم که شده پرچم مقاومت را بالا نگه می‌داریم و از همه مظلومین عالم دفاع خواهیم کرد.
8902---0914
* استدلال بی‌مبنای آقای ظریف در پذیرش CFT (عقب‌نشینی برای گرفتن بهانه از دست آمریکا) تا کجا ادامه خواهد داشت؟ چند روز دیگر آمریکایی‌ها آزادشدن همجنس‌بازی در ایران را طلب خواهند کرد تکلیف چیست؟ کما اینکه همین اکنون کمیسر حقوق بشر خواستار آن شده است.
3724---0911
* یکی از به اصطلاح هنرمندان گفته، حاضرم سر به تن 80 میلیون ملت نباشد ولی خم به ابروی فرزندم نیاید! به این آقا که از فعالین فتنه 88 و از سینه‌چاکان ستادهای بنفش سال‌های 92 و 96 بود باید گفت، کاش اندکی از ایثار خانواده رزمندگانی را که در خط مقدم جبهه مقاومت حضور دارند درک می‌کردید. کاش حداقل به حرف خودتان پایبند می‌ماندید که شعار می‌دادید جانم فدای ایران!
عسگری
* مردم ایران و عراق از جان و دل برای امام حسین(ع) و زائرین آن حضرت مایه گذاشته و می‌گذارند ولی دولت ایران در این بین کاسبی راه انداخته و با سوء استفاده از این فرصت مبلغ 50 هزار تومان بابت پول بیمه دریافت می‌کند.
0594---0912
* دولت تا مرداد ماه امسال به تمام مسافران خارجی تفریحی دلار 4200 تومان پرداخت کرد ولی حاضر نشد به زائرین سفرهای زیارتی دلار به همین نرخ بپردازد. واقعاً دولتمردان با چه چیزی مشکل دارند؟
7182---0912
* قیمت بلیط هوایی طبق اظهارات آخوندی به علت افزایش قیمت دلار افزایش یافت پس چرا وقتی قیمت دلار کاهش یافت قیمت بلیط هوایی و بسیاری از قیمت‌های دیگر کاهش نیافت؟!
2085---021
* چرا مسئولان ما با این همه کمک به افغانستان، حقابه هیرمند را از دولت افغانستان نمی‌گیرند تا به خاطر خشکسالی و گردو غبار اینطور مردم سیستان و بلوچستان دچار مشقت نشوند؟!
دشتی
* بازنشسته 64 ساله هستم. با فروش وسایل منزل از جمله خودروی زیرپا در مسکن مهر ابریشم ثبت‌نام کردم. بعد از گذشت چند سال متوجه شدم واحد مسکونی بنده را به غیر واگذار کرده‌اند و تمام مشخصات و مبالغ واریزی بنده از سیستم حذف شده است. به هر کجا مراجعه می‌کنم کسی پاسخگو نیست.
8681---0912