kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۴۲۹۵
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰

صالحی امیری: درخشان بهتر است سکوت کند

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه برای رئیس فدراسیون جودوی ایران احترام زیادی قائل است، گفت: بهتر بود آقای درخشان قبل از اظهار نظر درباره اتفاقات المپیک جوانان از جزئیات ماجرا مطلع می‌شد.

سیدرضا صالحی امیری با اشاره به موضوع اجازه ندادن رقابت به «مارال مردانی» بانوی جودوکار ایرانی در رقابت‌های المپیک جوانان اظهارکرد:‌ چند نکته پیرامون این اتفاق حائز اهمیت است که باید همگان به آن اشراف داشته باشند. هیات ایرانی قبل از شروع مسابقه‌ها به همراه اینجانب در سالن حضور داشتیم. حداکثر تلاش‌مان برای رفع مشکل و امکان رقابت برای جودوکار بانوی ایرانی انجام شد و از همان ابتدا نیز مراتب شدید اعتراض‌مان را که بعضا منجر به برخوردهای تند لفظی بین ما و مسئولان برگزاری رقابت‌ها می‌شد به وقوع پیوست و هم‌اکنون نیز با همان جدیت پیگیر این موضوع هستیم.
وی ادامه داد: آقای درخشان از مدیران باتجربه ورزش کشور است. ایشان مورد احترام بنده بوده و تخریب ایشان خلاف مصلحت ورزش کشور است. از ایشان انتظار می‌رفت به جای پاسخگویی عجولانه در موضوع مذکور به تماس‌های مکرر اینجانب و دکتر قراخانلو پاسخ می‌داد.
رئیس کمیته ملی المپیک افزود: از شروع ماجرا علاوه بر درگیری‌هایی که در سالن برگزاری رقابت داشتیم، مدام با رئیس فدراسیون جودو ایران نیز تماس می‌گرفتیم و موفق به صحبت با ایشان نمی‌شدیم. بهتر است ایشان اکنون نیز سکوت کنند تا در تهران بعد از شنیدن جزئیات ماجرا از زبان من، نسبت به آن قضاوت داشته باشند.