kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۰۷۳۱
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶

اخبار کوتاه از فوتبال

دستیار پیشین دایی سرمربی سیاه‌جامگان شد

در پی استعفای علی حنطه، سرمربی بومی باشگاه سیاه جامگان، پس از انجام مذاکراتی سرمربی جدید این باشگاه منصوب شد.
پس از کسب پیروزی شیرین خانگی سیاه جامگان مقابل خونه به خونه بابل و سفر نکردن به خرمشهر برای رویارویی با اروند کارون به دلیل مشکلات عدیده مالی، ظهر امروز علی حنطه، سرمربی بومی باشگاه سیاه جامگان از سمت خود استعفا داد؛ باشگاه سیاه جامگان که از روز گذشته در اختیار کمیته انتقالی به ریاست خداداد عزیزی قرار گرفته است پس از تسلیم استعفای حنطه به این کمیته، جلسه‌ای فوری را تشکیل داد و پس از انجام مذاکراتی با اعلام رسمی خداداد عزیزی، حمیدرضا زوهانی به عنوان سرمربی جدید باشگاه سیاه جامگان انتخاب شد. زوهانی از مهاجمان پیشین تیم‌های پیام و ابومسلم خراسان، صبای قم، سایپا البرز و ایرانجوان بوشهر است و در دوران مربیگری خود سابقه حضور بر روی نیمکت باشگاه‌های سایپا و نفت تهران را به عنوان دستیار علی دایی دارد و هم‌چنین فصل گذشته هدایت پرسپولیس مشهد در لیگ دسته دوم کشور را برعهده داشته است.
معلول: هدف الدحیل قهرمانی در آسیاست
سرمربی الدحیل در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس عملکرد تیم ایرانی را ستود و در عین حال تاکید کرد تیمش کاملا آماده بازی با پرسپولیس است. تیم فوتبال الدحیل که تمام 8 بازی این فصل خودش را در لیگ قهرمانان با برد به پایان رسانده باید امشب برابر پرسپولیس به میدان برود.نبیل معلول سرمربی الدحیل پیش از بازی برابر پرسپولیس گفت: ما از تیم حریفمان شناخت داریم. پرسپولیس تیم برجسته‌ای است ولی ما ابزار لازم برای موفقیت را داریم و هدف‌مان هم این است که بتوانیم در پایان این فصل از رقابت‌ها به قهرمانی برسیم.او در ادامه صحبت‌های خود گفت: ما برای بازی با پرسپولیس به قدرت بازیکنان‌مان برای شکست حریف اعتقاد داریم و هدف‌مان هم همین است که بتوانیم به پیروزی دست یابیم.
برانکو: از الدحیل نقطه ضعفی پیدا نکردیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید نتوانسته از الدحیل نقطه ضعفی بیابد.برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الدحیل قطر اظهار کرد: در مرحله‌ای از بازی‌های آسیایی هستیم که هیچ کدام از تیم‌ها ضعیف نیستند و قدرتمندند. همه تیم‌ها سعی می‌کنند به مراحل بالاتر برسند. ما الدحیل را به خوبی می‌شناسیم چرا که فصل قبل هم با آنها بازی کردیم. این تیم زیاد با باخت آشنایی ندارد و بازیکنان جدید و خوبی دارد اما ما سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. ما با بازی‌های الدحیل را تماشا و آنالیز کردیم و سعی کردیم نقاط ضعف‌شان را بررسی کنیم که باید بگویم نقطه ضعفی به دست نیاوردیم. آنها تیم قدرتمندی هستند و فکر می‌کنم بازی دشواری مقابل آنها داشته باشیم اما با بهترین نفرات و بهترین عملکردمان به میدان می‌رویم. وی در پاسخ به این سؤال که در دیدار قبلی مقابل الدحیل تیمش به پیروزی رسیده آیا این موضوع به پرسپولیس انگیزه می‌دهد یا خیر گفت: نه. من فقط نتیجه بازی را گفتم که سال قبل مقابل الدحیل بازی کردیم و این تیم را شکست دادیم. بازی امروز دیدار جدیدی است و ما از کیفیت الدحیل گفتیم. بنابراین تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.برانکو درباره اینکه آیا امیدوار است تیمش برنده از زمین مسابقه خارج شود گفت: ما یک سال قبل مقابل این تیم با پیروزی از زمین خارج شدیم اما امسال بازی جدیدی باید انجام دهیم اما درباره نتایج گذشته الدحیل مثل دیدار برابر العین نظر خاصی ندارم. شاید آنها بهترین بازیکنان را داشته باشند و بهترین تیم آسیا باشند اما هر تیم هدف‌های خودش را دارد.
رویارویی ایران با ازبکستان در تاشکند
تیم ملی فوتبال ایران در یک دیدار تدارکاتی با تیم ملی ازبکستان دیدار خواهد کرد.ملی‌پوشان ایران که برای حضور در جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات آماده می‌شوند روز سه‌شنبه ۲۰ شهریورماه از ساعت ۲۰ به وقت محلی در شهر تاشکند مقابل تیم ملی ازبکستان قرار می‌گیرند. تیم ملی ایران در مسابقات جام ملت‌های ۲۰۱۹ در گروه چهارم با تیم‌های یمن، عراق و ویتنام هم‌گروه است و تیم ملی ازبکستان نیز در گروه ششم این رقابت‌ها با تیم‌های ژاپن، ترکمنستان و عمان روبه‌رو خواهد شد.
ویسی: می‌روم و امیدوارم این مشکلات برطرف شود
عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از سمت خود استعفا کرد. و ی دیروز با تایید این خبر گفت:ما در این مدت مشکلات عدیده‌ای داشتیم که مایل به بازگو کردن آن نیستم. می‌روم و امیدوارم این مشکلات برطرف شود تا مردم خوب این شهر روزهای درخشانی را تجربه کنند.
وی با بیان اینکه ما در این مدت برابر ٣ تیم مدعی تراکتورسازی، پرسپولیس و فولاد موفق شدیم ٣ امتیاز کسب کنیم و فکر می‌کنم نتایج مان مثبت بوده است،گفت: دورنمای نفت مسجد سلیمان روشن است و من از حالا دست مدیران باشگاه را باز می‌گذارم تا سرمربی خود را انتخاب کنند و آرزو دارم این باشگاه در ادامه راه خود موفق باشد.
محرومیت 2 تیم و انصراف 6 تیم لیگ یکی از جام حذفی
مرحله سوم قرعه‌کشی ‏جام حذفی در فصل 98-97 دیروز در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران ‏با حضور سعید فتاحی مدیر مسابقات و امیرحسین روشنک مسئول جام حذفی و ‏نمایندگان باشگاه‌های حاضر در این مسابقات برگزار شد.‏
امیرحسین روشنک پیش از شروع مراسم اعلام کرد: در این مرحله 2 تیم ‏آلومینیوم اراک و مس رفسنجان به دلیل انصراف از جام حذفی بعد از قرعه ‏کشی در فصل گذشته و عدم حضور در مسابقه در این فصل از شرکت در ‏مسابقات محروم هستند. 6 تیم کارون اروند، سیاه جامگان، گل گهرسیرجان، ‏اکسین البرز، شهرداری تبریز و نفت تهران(با توجه به کنار گذاشتن از جدول ‏لیگ دسته اول) نیز از حضور در جام حذفی پیش از آغاز قرعه‌کشی انصراف ‏دادند.‏روشنک تصریح کرد: مسابقات مرحله سوم جام حذفی در روزهای دهم، یازدهم ‏و دوازدهم شهریور 97 برگزار می‌شود. مرحله چهارم جام حذفی با حضور تیم ‏های لیگ برتری در تاریخ 22 و 23 شهریور برگزار می‌شود.‏