kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۹۷۸
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۰

تصرف 72 هکتار از اراضي دولتي کرج به بهانه ساخت بيمارستان

رئيس شوراي اسلامي شهر کرج از سکوت مراجع قضايي در برابر تصرف بيش از 72 هکتار از اراضي دولتي به بهانه ساخت بيمارستان در شهرک حسن‌آباد کرج انتقاد کرد.
کرج- خبرنگار کيهان:
رئيس شوراي اسلامي شهر کرج از سکوت مراجع قضايي در برابر تصرف بيش از 72 هکتار از اراضي دولتي به بهانه ساخت بيمارستان در شهرک حسن‌آباد کرج انتقاد کرد.
محمود دادگو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه يک گروه پزشکي در دهه‌هاي گذشته با بهانه احداث بيمارستان و مراکز مجهز درماني نظر موافق مسکن و شهرسازي براي تحويل 72 هکتار زمين با نرخ دولتي را جلب کرده اما به رغم گذشت سال‌ها آجري روي آجر گذاشته نشده است.
وي گفت: زماني که گروه پزشکي مذکور تقاضاي تغيير کاربري اين اراضي به تجاري و مسکوني را در کميسيون ماده 5 مطرح کرد عملا نيت خود را آشکار ساخت و پس از اين سکوت در برابر آن خيانتي بزرگ محسوب مي‌شود.
اين مسئول افزود: اکنون که کرج از کمبود مراکز درماني رنج مي‌برد و مردم شرايط سختي را به خاطر نبود بيمارستان‌هاي مجهز تحمل مي‌کنند، ميلياردها تومان سرمايه‌اي که براي ارتقاي سرانه‌هاي بهداشت و درمان اين کلانشهر تخصيص يافته در دست يک گروه پزشکي خاک مي‌خورد.
دادگر از دستگاه قضايي، سازمان بازرسي کل کشور و ساير دستگاه‌هاي اطلاعاتي و امنيتي خواست پرونده اراضي واگذاري شده در حسن‌آباد به گروه پزشکي فوق را روي ميز بگذارند و نسبت به بازپس‌گيري آن اقدام کنند.
رئيس شوراي اسلامي شهر کرج يادآور شد: با توجه به وسعت زياد زمين مذکور مي‌توان طرح احداث شهرک سلامت را در آن اجراء کرد و اين طرح مدنظر استانداري البرز نيز است.