kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۶۶۰۳
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس:

عمده واردات خودروهای قاچاق توسط چهار خانواده صورت گرفته است

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با اشاره به معرفی 31 مفسد اقتصادی کلان به سران سه قوه گفت: از نظر قانون نباید نام این افراد پیش از محاکمه عنوان شود به همین دلیل آنها را معرفی نکردیم اما من هم مانند بقیه مردم منتظر اعدام سران مفاسد اقتصادی دستگیر شده هستم تا همه ببینند نظام مقتدرانه با فساد اقتصادی برخورد می‌کند.



همدان- خبرنگار کیهان:

امیر خجسته در اجتماع مردم همدان، با بیان اینکه در جنگ اقتصادی به فرماندهی شجاع و خالص مانند دوران دفاع مقدس نیاز داریم، اظهار کرد: بالا رفتن تدریجی نرخ دلار که با سکوت دیگر مسئولان اتفاق افتاد حاصل برنامه آمریکای داخلی بود چنانکه بدون بالا رفتن دستمزد رانندگان، ملزوماتی مانند لاستیک و روغن را گران کردند و رانندگانی که همواره حامی انقلاب و جبهه‌ها بوده‌اند را به اعتراض واداشتند.وی ضمن تقدیر از مواضع اخیر رئیس‌جمهور عنوان کرد: ما حامی دولت هستیم اما حمایت به معنای سکوت نیست چنانکه گفته‌ایم تیم اقتصادی دولت و رئیس بانک مرکزی باید بروند و افرادی مبتکر، دلسوز و انقلابی جایگزین افرادی شوند که آقازاده‌هایشان در هلند به واردات مشغولند.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تکلیف تیم اقتصادی دولت را روشن خواهیم کرد گفت: وقتی از مسائل گمرک سخن گفتیم ما را به دروغگویی متهم کردند اما اکنون همه چیز با سند اثبات شده و چندین نفر در مورد خودروهای قاچاق دستگیر شده‌اند که عمده این واردات توسط چهار خانواده صورت گرفته است.
وی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری در مورد برخورد با مسببان وضعیت بازار ارز و سکه تصریح کرد: از این پس مسئولان را به پاسخگویی مجبور کرده و فضای مفسدان اقتصادی را ناامن می‌کنم، هر کس به مردم خیانت و در بیت‌المال دست‌اندازی کرده باید معرفی و رسوا شود.
خجسته ضمن تاکید بر اینکه مردم کار خود را انجام داده‌اند و اکنون نوبت مسئولان است که از حقوق مردم دفاع کنند تبیین کرد: مسئول باید به موقع پاسخگو باشد و به موقع سخن بگوید.
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس منابع ایران را بیشتر از کل اروپا دانست و گفت: امروز واردات صوری، احتکار و قاچاق کالا بر وضعیت معیشت مردم فشار وارد کرده است اما ما باید با وحدت در برابر آسیب‌هایی که به نظام وارد می‌شود بایستیم.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حالت سردرگمی و بی‌نظمی که در اقتصاد وجود دارد، افزود: این بی‌نظمی اقتصادی نتیجه اقدامات آمریکای داخلی است، باید در برابر قاچاق اقدام قاطع شود، این وضعیت حاصل ناتوانی نیست بلکه حاصل نخواستن است.
وی با بیان اینکه نماینده مردم و مسئول نباید آلوده باشند، تاکید کرد: اگر فرد آلوده باشد نمی‌تواند در جای لازم حرف بزند.