kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۲۶
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۰

ظرفيت اينترنت پر سرعت استان‌هاي تهران و البرز افزايش مي‌يابد

ظرفيت پهناي باند مخابرات استان تهران 50 و استان البرز 100درصد افزايش مي‌يابد.
ظرفيت پهناي باند مخابرات استان تهران 50 و استان البرز 100درصد افزايش مي‌يابد.
غلامرضا شيدايي نايب‌رئيس و عضو هيئت‌مديره شرکت مخابرات استان تهران با بيان اين مطلب که با افزايش 50درصدي ظرفيت پهناي باند در استان تهران وضعيت کيفيت و سرعت خطوط اينترنت پرسرعت (ADSL) مخابرات ارتقا مي‌يابد گفت: به زودي شاهد افزايش رضايت‌مندي مشترياني که نسبت به دريافت اينترنت پرسرعت از شرکت مخابرات استان تهران اقدام کردند، خواهيم بود.
وي در پاسخ به سؤالي مبني بر کاهش قيمت اينترنت خاطرنشان کرد: با برنامه‌هاي اعلام شده توسط وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و هدايت سازمان تنظيم مقررات و همکاري شرکت زيرساخت، شرکت مخابرات و نيز شرکت‌هاي PAP در آينده شاهد کاهش قيمت اينترنت براي کاربران مي‌شويم.
شيدايي، گزينه‌هاي اصلي تأثيرگذار در تعرفه اينترنت براي کاربران نهايي را، قيمت تجهيزات لايه دسترسي و انتقال، قيمت پهناي باند دريافتي از GateWay ورودي کشور، هزينه‌هاي نيروي انساني و انرژي مصرفي در بخش و نيز هزينه تجهيزات جانبي منصوبه اعلام کرد و گفت: باتوجه به کاهش نرخ دلار و تورم در کشور امکان کاهش تعرفه اينترنت براي کاربران بوجود آمده است.
وي خاطرنشان کرد: باتوجه به نگاه جديد وزارت ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات در زمينه گسترش توسعه ‌IT در نقاط محروم، شرکت مخابرات نيز آمادگي خود را براي همکاري بيشتر با دولت و کاهش تعرفه اينترنت و توسعه IT در کشور و بخصوص در نقاط محروم اعلام مي‌دارد.