kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۱۷۸۰
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱

فرجام خیانت ارتجاع عرب به آرمان فلسطین آمریکا تابلوهای سفارت خود در قدس را نصب کرد!

با خیانت ارتجاع عرب به آرمان فلسطین و مسابقه آنها برای نزدیکی به رژیم صهیونیستی و همین‌طور نزدیک شدن به 24 اردیبهشت(زمان اعلامی برای انتقال سفارت آمریکا) رسانه‌های صهیونیستی تصاویر تابلوهای مربوط به سفارت آمریکا در قدس را منتشر کردند!

این تابلوها به سه زبان انگلیسی، عربی و عبری روز گذشته در جنوب شهر قدس و در نزدیکی ساختمان سفارت جدید آمریکا نصب شدند. دونالد ترامپ در ماه فوریه (بهمن) اعلام کرده بود «همزمان با سالروز استقلال اسرائیل در ۱۴ مه» سفارت خود را در اورشلیم (قدس) باز می‌کند. این یعنی، شهر مقدس قدس به‌طور کامل در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرد!
طبق اعلام آمریکایی‌ها، مراسم رسمی افتتاح سفارت ۲۴ اردیبهشت برنامه‌ریزی شده است، روزی‌ که فلسطینیان از آن تحت عنوان یوم‌النکبه (روز نکبت) یاد می‌کنند و صهیونیست‌ها به عنوان روز استقلال خود (۱۴ مه ۱۹۴۸)، آن‌ را جشن می‌گیرند. تاکنون فلسطینی‌ها با برپایی چندین تظاهرات گسترده اعتراض خود به این توطئه را اعلام کرده‌اند اما طبق روال همیشه، خیانت شیوخ مرتجع عرب هزینه صهیونیست‌ها برای این ماجراجویی را کاهش داد. اگرچه برخی معتقدند، مردم جهان اسلام، اجازه تحقق این خیانت بزرگ را نخواهند داد.