kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۱۳۰
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۲

استقبال یک رسانه ضدصهیونیستی از جشنواره فیلم مقاومت (اخبار ادبی و هنری)

خبر برگزاری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در ایران و چند کشور جهان، در یکی از بزرگترین سایت‌های ضدصهیونیستی آمریکا منتشر شد.
بر پایه این گزارش، وب سایت ضدصهیونیستی «کهنه سربازان امروز» گزارشی را با محوریت فراخوان و اهداف این جشنواره، روی خروجی خود قرار داده است.
از نکات قابل توجه این سایت، نظرات خوانندگان درباره جشنواره فیلم مقاومت است. «جان» یکی از مخاطبان این سایت، در کامنتی نوشته: «نژادپرستی مرگبار اسرائیل جهنمی علیه فلسطینی‌ها انقدر واضحه که نیازی به بیان نداره. اگه آمریکا از دخالت در امور کشورهای مستقل دیگه دست برداره و آمریکا و اسرائیل جهنمی، از نقشه کشیدن ضد کشورهایی که مخالف تئوری صهیونیستی نظم نوین جهانی هستند دست برداره و گروه‌های نظامی خشن بر ضد این دولت‌ها رو تقویت و ایجاد نکنه، اگه آمریکا در نهایت صهیونیست‌ها رو از کنگره بیرون کنه و ملت آمریکا رو که مزدور آیپک یا اسرائیل نیستند، جایگزین صهیونیست‌ها بکنه،  اگه گستاخی، تکبر و لاقیدی دولتمردان در واشنگتن کنار گذاشته بشه، شاید بتوان در این زمینه‌ها کاری کرد...!»
یکی دیگر از خواننده‌های این سایت که خودش را «نسیم» معرفی کرده، نظر داده: «اسم تو (مقاومت) گواه همه چیه. من شک نداشته و ندارم که رژیم صهیونیستی ـ نازی، دشمن بشریته!»