kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۰۳۱۳
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸

تنور کشتی از امروز دوباره داغ می‌شود

برنامه مرحله اول رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد اعلام شد.

مرحله اول رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد برای شرکت در رقابت‌های آسیایی جاکارتا و جهانی بوداپست روزهای پنجشنبه و جمعه (30 و 31 فروردین) در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود و تماشای این مسابقات رایگان است.
مرحله مقدماتی رقابت‌های کشتی فرنگی ساعت 10 تا 14 و مسابقات شانس مجدد، رده‌بندی و فینال ساعت 16 تا 20 روز پنجشنبه و رقابت‌های کشتی آزاد نیز روز جمعه بروی سه تشک، طبق همین برنامه انجام می‌شود.
تعداد نفرات شرکت‌کننده در مرحله نخست انتخابی بیشتر خواهد بود و به جز مدال‌آوران المپیک ۲۰۱۶ و مسابقات جهانی ۲۰۱۷ همه مدعیان دوبنده تیم ملی در ۲ روز آینده باید روی تشک بروند.
بعد از نزدیک به ۴۰ روز تعطیلی کشتی که با پایان رقابت‌های قهرمانی آسیا در اسفندماه سال ۹۶ آغاز و به خاطر استعفای رسول خادم ادامه یافت، از فردا بار دیگر تنور کشتی ایران داغ می‌شود و مدعیان در رشته‌های فرنگی و آزاد سرشاخ خواهند شد.
در نهایت از مرحله اول انتخابی تیم ملی و از هر وزن ۴ نفر برتر می‌توانند به مرحله نهایی برسند تا با مدعیان دیگر همچون حسن یزدانی، کمیل قاسمی و حسن رحیمی در کشتی آزاد و سعید عبدولی، محمدعلی گرایی و حسین نوری در کشتی فرنگی سرشاخ شوند.