kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۹۳۸۴
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰

ترامپ: محبوبیتم بسیار بیشتر از آمار نظرسنجی‌هاست!

رئیس‌جمهور آمریکا که از نتایج نظرسنجی‌ها در رابطه با میزان محبوبیتش بسیار ناراحت است و نمی‌خواهد عدم محبوبیت خود در میان آمریکایی‌ها را باور کند در مصاحبه‌ای مدعی شده که مردم کشورش بیش از آمارها به وی علاقه دارند!

«دونالد ترامپ» که در برخی از خصوصیات منفی‌اش مثل غرور و خودشیفتگی، مشهور است، نمی‌تواند باور کند که از میزان محبوبیتش بسیار کاسته شده است. رئیس‌جمهور آمریکا در جریان مصاحبه‌ای روز گذشته گفته که نظرسنجی جدید صورت گرفته توسط پایگاه راسموسن نشان داده که میزان محبوبیت وی در حال حاضر ۵۱ درصد است ، وی در ادامه تاکید کرده :« میزان واقعی محبوبیت من ۷ یا ۸ درصد بیشتر از این آمار ارائه داده شده است.» ترامپ افزود: شرکت کنندگان در نظرسنجی‌ها نمی‌خواهند در رابطه با این مسئله صحبت کنند اما هنگامی که در مقابل دستگاه‌های اخذ رای حاضر می‌شوند به من رای خواهند داد! براساس نظرسنجی پایگاه راسموسن که روز چهارشنبه صورت گرفت میزان محبوبیت ترامپ ۵۱ درصد است. گفتنی است که وی همواره به نتایج نظرسنجی‌ها شکاک بوده و آنها را در اکثر مواقع نمی‌پذیرد. غرور و اعتماد به نفس کاذب ترامپ، اشرافیت سیاسی آمریکا را به شدت نگران کرده است.
ترامپ باید متوقف شود!
«مادلین البرایت» وزیر خارجه اسبق آمریکا روز گذشته طی یادداشتی در روزنامه «نیویورک تایمز»، نوشت: «امروز خطر فاشیسم جدی‌تر از هر زمان دیگری است و به قدرت رسیدن ترامپ این موضوع را تقویت کرده است.» وی با نوشتن این عبارت که «حدود 70 سال پیش ایتالیایی‌ها موسولینی دیکاتور سابق ایتالیا را در میلان در یک ایستگاه گاز حلق آویز کردند.» به طور تلویحی و در کلامی احساسی در خواست کرده که اقدامات مخرب ترامپ هر چه زودتر متوقف شود.