kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۸۷۸۰
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴
فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول ا...(ص):

نیروهای جهادی مثل برخی فقط با زلزله زدگان سلفی نمی‌گیرند

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۷ محمد رسول‌الله(ص) گفت: گروه‌های جهادی وارد عرصه میدان جهادی شدند و دغدغه ولایت و خدمت به کشور به ویژه در مناطق مذکور را دارند، نه آن‌که همچون برخی عکس سلفی بگیرند و به دیگران گیر بدهند که چه خدماتی برای منطقه زلزله‌زده شهرستان سرپل‌ذهاب انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار حسین اسدالهی در آیین افتتاحیه تعدادی از خانه‌های تازه‌ساز روستای بازگیر از توابع شهرستان سرپل‌ذهاب توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در این منطقه، اظهار کرد:‌ وقوع زلزله اخیر در منطقه و تبعات آن بر همگان مشخص است و مصدومیت‌هایی وجود داشت، اما مدیریت بحران و بازسازی این مناطق از خود این رویداد بسیار حساس و حائز اهمیت است.
وی افزود: امروزه گروه‌های جهادی وارد عرصه میدان جهادی شدند و همگی افراد ولایت‌مدار هستند که دغدغه ولایت و خدمت به کشور به ویژه در مناطق مذکور را دارند، نه آن‌که همچون برخی عکس سلفی بگیرند و به دیگران گیر بدهند که چه خدماتی برای منطقه زلزله‌زده شهرستان سرپل‌ذهاب انجام شده است.
فرمانده لشکر عملیاتی ۲۷ محمد رسول‌ا...(ص) ادامه داد: نیروهای جهادی بسیج سازندگی در مناطق استان کرمانشاه ادای دین می‌کنند و لحظه‌ای از مشکلات مردم غافل نیستند و تاکنون ثابت کردند که این خدمات گذشته این مردم را فراموش نمی‌کنند و جهاد سازندگی در هر مقایسی اگر به عرصه‌های خدمت ورود پیدا کنند، خروج آن با عزت و اعتلای جامعه و رضایت‌مندی مردم کشور همراه است.
اسدالهی با بیان اینکه نیروهای جهادی فوق از سراسر نقاط کشور هستند، اضافه کرد: بخشی از نیروهای جهادی شامل رزمنده‌های دوران دفاع مقدس، دانشجویان، بسیجیان، طلاب، روحانیان مدافعان حریم‌آل‌ا...،‌  پاسداران بازنشسته، نوجوانان و جوانان دهه‌ 60 و 70 و حتی افرادی که نسل انقلاب را درک نکرده، اما با یاد و خاطر شهدا زندگی کردند، امروزه آموختند در هر عرصه با هدف پشتیبانی از ولایت وارد شوند و به عنوان الگو و اسوه برای ادامه این مسیر تلاش کنند.
وی با‌ اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در رسیدگی بیشتر به زلزله‌زدگان روستاها و اهالی مناطق محروم و نیازمندان استان کرمانشاه، گفت: ان‌شاءا... روزهای بهتر در پیش روی کرمانشاه است و نیاز به حضور گسترده نیروهای جهادگر در صحنه سازندگی وجود دارد و باید با استحکام و قوت بیشتری خانه‌های این مناطق ساخته شود.
فرمانده لشکر عملیاتی 27 محمد رسول ا... (ص) بیان کرد: مردم مظلوم و غیور استان کرمانشاه به ویژه در مناطق و روستاهای شهرستان سرپل‌ذهاب عزت نفس دارند و اگر امروز به دلیل حادثه اخیر زلزله‌ و تبعات آن درگیر هستند، دستشان پیش خلق دراز نبوده، اما حوادث اخیر آنان را زمین‌گیر کرده و باید دستشان گرفت و انسانیت را به منصه ظهور رساند.