kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۸۴۷۶
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰
نوبخت:

سازمان اداری و استخدامی سامانه شفاف‌سازی راه‌اندازی می‌کند

سخنگوی دولت گفت: سازمان اداری و استخدامی سامانه شفاف‌سازی و دریافت‌ها را راه‌اندازی می‌کند.

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در آخرین نشست خبری هفتگی با اصحاب رسانه در سال 96 با بیان اینکه اگر دستگاهی حقوق نگرفته حتما به سازمان برنامه و بودجه اطلاع دهد، گفت: ما تاکنون حقوق همه دستگاه‌ها را پرداخت کرده‌ایم.
نوبخت افزود: همه مقامات دولتی زیر 10 میلیون حقوق می‌گیرند.
وی تاکید کرد: سازمان اداری و استخدامی سامانه شفاف‌سازی و دریافت‌ها را راه‌اندازی می‌کند.
سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: رشد اقتصادی نه ماهه 96 نسبت به زمان مشابه سال قبل با در نظر گرفتن نفت4/4درصد و بدون نفت 4/7 درصد است و رشد سرمایه‌گذاری ما 3/9 درصد است.
به گزارش فارس، نوبخت درخصوص آخرین وضعیت پرداخت‌های تسهیلاتی  به واحدهای تولیدی، اظهار داشت: بر اساس گزارش روز گذشته نظام بانکی و وزارت صنعت، مجموعا ١٧ هزار و٤٧٤ میلیارد تومان به ٢٦ هزار و ٦٧٨ بنگاه پرداخت شده است. بخش دیگری نیز از طرف دولت به طرح‌های عمرانی کمک شده که بالغ بر ٣٣ هزار و ٤٥٤ هزار میلیارد تومان است که در مقایسه با ١٨ هزار و ٦٤٣ میلیارد تومان که در سال گذشته پرداخت شده بود، رشد ٧٩ درصدی داشته است.
وی تأکید کرد: همان‌گونه که قدرت نظامی یکی از مؤلفه‌های قدرت ملی است و تحت هیچ شرایطی از آن دست نخواهیم کشید، اقتصاد هم یکی از مؤلفه‌های قدرت ملی ما است. امروز با توجه به دشمنی‌ها و اتحاد نامبارک آمریکا و انگلیس علیه ایران، داشتن قدرت اقتصادی از اهمیت زیادی برخوردار است.