kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۸۴۲۹
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷

طرح آرامش بهاری در 300 بقعه مازندران اجرا می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: طرح آرامش بهاری در 300 بقعه مازندران از 25 اسفند 96 تا 15 فروردین 97 در مازندران اجرا می‌شود.
ساری - خبرنگار کیهان:

حجت‌الاسلام حیدری افزود: این طرح با هدف خدمات‌رسانی شایسته به زائران و مسافران نوروزی، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و نشر معارف اسلامی، باورهای دینی و سبک زندگی اسلامی اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه مراسم سال تحویل و آغاز سال نو در 20 بقعه متبرکه مازندران اجرا می‌شود، گفت: مراسم سال تحویل در مازندران در حرم‌های مطهر امامزاده عباس ساری، امامزاده ابراهیم بابلسر، امامزاده ابراهیم و امامزاده عبدالله آمل، بقعه آقا پلاسید و آقا بسمل رامسر، آقا سیدحسین شیرود تنکابن، امامزاده عبداللوافی کلارآباد عباس‌آباد، امامزاده نبی علویکلا نوشهر، امامزاده قاسم محمودآباد، بقعه جمشید کیاسلطان‌نور، امامزاده یوسف‌بهشهر، امامزاده یوسف رضا قائم‌شهر، امامزاده عباس بندپی برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اعزام 185 مبلغ بومی و غیربومی به سراسر مازندران خبر داد و افزود: مبلغین در 2 دوره که اولین دوره از 28 اسفند 96 تا 6 فروردین 97 و دومین گروه از 7 تا 15 فروردین است به سراسر مازندران  اعزام می‌شوند.