kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۸۲۱۳
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* خواصی که آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و آنان را امیدوار می‌کنند به جز نفرت ملت چیزی عاید خود نمی‌سازند. پس تا دیر نشده به آغوش ملت برگردند و خود را از ملت جدا نکنند که سیلی محکمی خواهند خورد.
شکیبایی
* وندی شرمن، گفته قبل از آغاز مذاکرات متن صد صفحه‌ای برجام را ما نوشتیم و هیچ تصور نمی‌کردیم که هیئت ایرانی آن را بپذیرند ولی در کمال ناباوری هیئت ایرانی تمامی آن را با رغبت و کمال پذیرفت! آیا این دیکته‌نویسی را باید به هیئت دیپلماتیک کشورمان تبریک عرض کنیم؟ و همچنین به رئیس‌جمهور که به این برندها می‌نازند و آنها را عقل کل تلقی می‌کنند و منتقدین و مخالفین را بی‌عقل قلمداد می‌کنند؟ تاریخ روزی به آن خنده‌های آقای ظریف اشک خواهد ریخت.
هاشم‌زاده
* بهترین کاری که حیدرالعبادی نخست‌وزیر کشور عراق انجام داد وصل کردن حشدالشعبی یعنی نیروهای بسیجی به بدنه دولت و ارتش عراق است. با این کار امنیت عراق تضمین خواهد شد، ان‌شاءالله.
5364---0912
* آیا مدعیان اصلاحات و حامیان دولت نمی‌خواهند بفهمند که مردم در معیشت روزانه خود مانده‌اند و صبرشان لبریز شده است؟ خجالت هم خوب چیزی است. دلقک‌بازی‌هایی مثل جشن شهرداری تهران و... نمی‌تواند صورت مسئله یعنی مشکلات اقتصادی ناشی از بی‌تدبیری دولتی‌ها را بپوشاند.
8181---0902 و 4129---0916
* شهردار تهران می‌توانست با پول مجلس رقاصی برج میلاد حقوق کارکنان خط 6 مترو تهران را پرداخت و خانواده‌های آنان را در این شب عید خوشحال کند ولی متأسفانه مسئولان دچار بی‌دردی شده‌اند و هرگونه می‌خواهند می‌تازند.
1883---0912
* بعضی‌ها مثل جریان حاکم بر شهرداری تهران آزادی را مساوی با بی‌حیایی می‌دانند. جالب است که شهردار تهران بعد از آنکه لذت حرام را از این مجلس گناه برده گفته با این قسمت از برنامه مراسم موافق نبوده است! حداقل کاش شعور مردم را نادیده نمی‌گرفتند!
2770---0912
* نمایندگان مجلس چرا از کار زشت شهردار تهران در برج میلاد به مناسبت تولد حضرت زهرا(س) اعلام برائت نکرده و برای برکناری مسئولان بی‌توجه به ارزش‌های اسلامی کاری انجام نمی‌دهند. البته عاقبت لیست فروشی در انتخابات شورای شهر تهران از سوی اصلاح‌طلبان این‌گونه فسادها و شادخواری‌های بی‌اعتنا به دردهای مردم است.
2131---0935
* ننگ و نفرین بر آن تفکر و جریان سیاسی که در فتنه 88 تعدادی از مردم مظلوم و بی‌گناه را به بهانه انتخابات به شهادت رساندند و خیمه‌گاه امام حسین(ع) را در روز عاشورا به آتش کشیدند، مسجد آتش زدند و حالا هم به جنگ ارزش‌ها و حجاب که از مسلمات دین است آمده‌اند و در روز ولادت صدیقه طاهره از بیت‌المال مسلمین در برابر دیدگان خانواده معظم شهدا و مردم ولایت‌مدار دختران را به رقاصی وا می‌دارند.
صادقی- قم
* آقای رئیس‌جمهور دلش را به این ادعا خوش کرده که سخنگوی مردم است وقتی ایشان توانایی انجام کاری برای مردم را ندارد سخنگویی به چه کار مردم می‌آید؟ سخنگویی برای کسی ارزش دارد که در پرونده خود چند عمل و اقدام مثبت داشته باشد.
2359---0919
* از دستگاه قضایی می‌خواهم این اشباه الرجال که فیلم مروج همجنس‌گرایی را ساخته‌اند به اشد مجازات برساند تا هیچ منحرف، هنرمندنمایی هوس این‌گونه غلط‌ها را نکند! البته خدا نگذرد از مروجان تساهل و بی‌غیرتی!
1183---0912
* به آن نماینده واداده‌ای که پیشنهاد واگذاری یکی از جزایر به امارات را می‌دهد می‌گویم اولاً امثال شما لیاقت و شایستگی تکیه زدن بر آن صندلی را که جایگاه مدرس‌هاست را ندارید. در ثانی ما برای حفظ وجب به وجب خاک این کشور هزاران شهید تقدیم کرده‌ایم. هم این نماینده باید از ملت و خانواده معظم شهدا و ایثارگران عذرخواهی کند و هم نمایندگان متعهد تکلیف این قبیل افراد واداده را روشن کنند.
0097---0919
* تسهیلات بانکی کلان احتمالا شامل دانه‌درشت‌هایی چون همسران آن 4 نفر برای بیچاره کردن کارگران رشت الکتریک شده است. این کارها انحراف در اجرای اصل 44 قانون اساسی محسوب می‌شود. به عبارت دیگر دانه درشت‌ها با موجودی مردم درون بانک‌ها، مالک اموال مردم شده‌اند.
الفتی
* از وزیر بهداشت که این‌قدر سروصدا می‌کند و مدعی رسیدگی به وضعیت سلامت جامعه است آیا خبر دارد که مردم چگونه با دفترچه تامین اجتماعی با چه هزینه‌های سنگینی اقدام به تهیه دارو می‌کنند؟! با این دفترچه‌ها به هر داروخانه‌ای که می‌روی اکثر داروها را آزاد محاسبه می‌کنند! برای یک پماد سوختگی انگشت کوچک مبلغ 34 هزار تومان با دفترچه محاسبه می‌کنند؟!
قلی‌زاده و طاهری و قادری
* در مسیر خطوط ویژه اتوبوس‌های تندرو مثل مسیر آزادی- خاوران و دیگر خطوط معمولی، بی‌قانونی خودروها و به ویژه موتورسواران که وارد خطوط ویژه می‌شوند، خلاف جهت حرکت می‌کنند و پیاده‌روها را سد می‌کنند و... بیداد می‌کند.
بیگ‌زاده
* زمین‌های خریداری شده توسط تعاونی مسکن شرکت برق تهران واقع در فاز 5 هشتگرد کرج بعد از 20 سال هنوز تعیین تکلیف نشده و صاحب بعضی از قطعات این زمین‌ها فوت کرده‌اند. مسئولان تکلیف را مشخص کنند.
9482---0912
* قبض عوارض نوسازی منزل ما سال گذشته 1340531 ریال بوده ولی امسال با جهش کم سابقه به 4643052 ریال افزایش یافته است! چرا؟! بر چه اصل و قانون و منطقی؟!
محمدی- شهر ری
* از مسئولان امر درخواست می‌شود نسبت به تعویض چرخ‌های شکسته شده سطل‌های زباله خیابان لاله‌زار- کوچه شهید ملانوروزی (خندان سابق) اقدام نمایند. حمل آنها برای تخلیه زباله بسیار مشکل است و برخی اوقات در اثر بی‌توجهی سرنگون شده و حیوانات موذی در سطل‌ها جولان می‌دهند.
جمعی از اهالی محل
* خبرهایی از فرمانداری و شهرداری خلخال به گوش می‌رسد که گویا قرار است زباله‌های این شهر را در روستای «یلوجه» از توابع این شهرستان که بیش از 70 خانوار در آن ساکنند دفن کنند. اگر چنین اقدامی صورت گیرد، این روستا دیگر قابل سکونت نخواهد بود. از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.
محمدی
* از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران درخواست می‌شود مشکل جانبازان را که پس از ورود به کهولت سن و فشار تیر و ترکش برای رسیدگی به مشکلات خود به بنیاد مراجعه می‌نمایند، به طریقی حل کنند. به علت جوانی برخی جانبازان با احتمال اینکه مشکل جانبازیشان به مرور بهبود می‌یابد تا به حال برای تشکیل پرونده مراجعه ننموده‌اند ولی حال پا به سن گذاشته و ضرورت درمان آنها می‌رود با مراجعه به بیمارستانهایی که بستری بوده‌اند اذعان می‌کنند که مدارک آنها را امحا کرده‌اند، لذا شایسته است به طریقی مشکل این عزیزان حل و فصل شود.
ابوالقاسمی- قم
* جهش قیمت اقلام مصرفی به خصوص مرغ، گوشت و برنج یک نکته آشکار دارد و آن هم عدم نظارت بر عملکرد فروشندگان است. مسئولان سازمان‌های نظارتی دولتی به چه کاری مشغولند که افسار رها شده قیمت‌ها را نمی‌بینند؟
مینایی و 0141---0938
* در طرح تعریض خیابان شهید بهشتی شهرستان آزادشهر استان گلستان، در هفته درختکاری 90 اصله درخت در حال قطع شدن است. در صورتی که می‌توانند آنها را جابه‌جا کنند و در محل دیگری بکارند.
4625---0911
* بیمه بازنشستگان دولتی، خدمات درمانی بیمه را به نحوی پرداخت می‌کند که فرد یک ماه بعد از پرداخت هزینه درمان می‌تواند نسبت به دریافت هزینه از بیمه خوشبین باشد! چرا شرایط را طوری برنامه‌ریزی نمی‌کنند که فرد بتواند از همان ابتدا از خدمات بیمه استفاده کند؟
0883---031
* فروشگاه سوپرمارکت داخل ایستگاه راه‌آهن مشهد اجناس خود را تا 50 درصد بالای قیمت درج‌ شده روی کالا عرضه می‌کند. جالب اینکه این کار را بدون هیچ ترس و واهمه انجام می‌دهد و باکی ندارد.
0594---0912
*‌ دولت آقای روحانی باعث شد سفره کارگران کوچک‌تر شود و قدرت خریدشان کاهش پیدا کند. بازار شب عید امسال حکایت از جیب خالی کارگران است.
7132---0990