kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۸۱۲۲
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹

کیهان و خوانندگان



  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله علیها سمبل پاکی و عفاف و حجاب و وقار در میان نوع بشر هستند اگر مراسمی هم به نام مبارک حضرت زهرا(س) قرار است برگزار شود لازمه آن رعایت حداقل‌های دیانت و حجاب و وقار زنانه است. شهرداری تهران که کارنامه خالی از خدمت طی چند ماهه آغاز کار دارد به جای بررسی مشکلات و گره‌گشایی از آنها، متأسفانه به حاشیه‌سازی مشغول است و به بهانه میلاد کوثر و روز زن مجلس جشن و رقص دختران برگزار می‌کند. آن هم در برج میلاد با هزینه‌های سنگین. چرا؟ باید با اینگونه بی‌حرمتی‌ها آن هم به نام حضرت فاطمه(س) برخورد شود.
خانم خلج- کرج
* آقای نجفی در مراسمی به بهانه ولادت سرور زنان بهشت حضرت زهرا(س) حضور داشت که بانوان در آن آواز خواندند و دختران رقصیدند این رفتار پیامی بر ضد آرمان‌ها و اهداف ام‌الائمه(س) که همان اهداف انقلاب اسلامی است داشت. شهردار تهران باید پاسخگو باشد.
2553---021
* ای کاش مسئولان شهرداری تهران پولی را که برای لذت بردن خودشان از کنسرت رقص دختران با اهانت به ایام ولادت فاطمه اطهر سلام‌الله علیها خرج کردند به ترمیم معابر و خیابانها که با دست‌انداز‌های بسیار هم به مردم صدمه می‌زنند و هم به خودروها به ویژه بخش‌های غربی تهران اختصاص می‌دادند.
0530---0912
* آن کسانی که تلاش کردند مردم را به رای دادن به نمایندگان فعلی تهران در مجلس و شورای شهر متقاعد کنند باید پاسخگوی مشکلات شهر، حقوق‌های عقب‌افتاده کارگران، اهانت به ساحت قدسی حضرت زهرا(س) در شهرداری و... باشند.
1648---0915
* آقای روحانی درست گفتید، یکی از آن کم‌عقل‌ها بنده هستم. چون به شما رأی دادم. اما از این به بعد فقط گوش به فرمان رهبرم هستم.
4323---0919
* مجسمه اسطوره مقاومت و استقامت در برابر رضاخان قلدر یعنی شهید مدرس را که به قول امام راحل(ره) به مجلس شورای ملی آن زمان اعتبار می‌داد بی‌سر و صدا از میدان بهارستان برداشتند. چه دست‌هایی در کار است تا با این نمادهای مقاومت مقابله و به جای آنها نام فردی را احیا کنند که به تصریح امام خمینی(ره) «مسلم نبود و اگر می‌ماند به اسلام سیلی می‌زد؟
فخار و طاهری و فرخ
* ما سخنگوی اهانت‌کننده دولت را به عنوان یک مسئول درد و رنج کشیده نمی‌شناسیم و قطعا توقعی هم از امثال ایشان نیست. وقتی نجومی‌بگیران را ذخیره انقلاب تلقی کند، چه انتظاری می‌توان از امثال او داشت.
خزایی- جانبار 50 درصد- رویان مازندران
* ای کیهانی‌ها! وقتی اردوی نفاق و دورویی جیغ بنفش می‌کشد مطمئن باشید که راه شما صددرصد مورد رضای حضرت حق است. از تهدیدها نهراسید، دائم بصیرت‌افزایی کنید و اشرافیت دولتی را رسوا نمایید تا مردم راه را از بیراهه تشخیص دهند.
نیکنام- قم
* در خبرها آمده بود که رئیس‌جمهور اوکراین گفته است تمام وزرای فاسد را در سطل زباله بیندازند؟! ای کاش رئیس دولت ما نیز چنین برخوردی می‌کرد! متاسفانه نه تنها با افرادی که سربار دولتند برخوردی نمی‌شود بلکه وقتی مورد استیضاح هم قرار می‌گیرند مورد حمایت رئیس‌جمهور قرار می‌گیرند؟! گاهی حتی قوه قضائیه به خاطر رسیدگی به جرائم دولتی‌ها به جنگ تهدید می‌شود.
عسگری
* از رئیس این دولت توهین شنیدن تعجب ندارد. طوری شده که اگر از این دولتمردان کم‌کار و پرهزینه ناسزا نشنویم تعجب می‌کنیم!
6726---0916
* آن دسته از مسئولان و دولتمردانی که آلوده به زندگی اشرافی شده‌اند چگونه می‌خواهند روز قیامت جواب خدا و شهدا را بدهند؟
8416---0939
* به ترکیه سفر کرده بودم و به تازگی از سفر بازگشتم، تانک‌ها و نیروی ارتش و پلیس در همه جای شهرهای ترکیه حضور دارند و این کشور شکل آماده‌باش نظامی به خود گرفته است اما در بازگشت به ایران اسلامی بوی مطبوع امنیت و آرامش را احساس کردم. این اقتدار و عزت را قدر بدانیم.
3748---021
* پیشنهاد می‌کنم مجموعه اهانت‌ها و توهین‌های دولت یازدهم و دوازدهم به مردم و منتقدین را تهیه و توسط قالیبافان هنرمند در قالیچه‌ای بافته شود و سپس در یک جلسه‌ای با حضور اعضای دولت، برای رونمایی تقدیم رئیس‌جمهور شود؟!
حسام- گرگان
* چرا آقایان در طرح ترافیک جدید، وانت‌بارهای پلاک عمومی را در نظر نگرفته‌اند؟ آیا نمی‌دانند که وانت‌بارهای پلاک عمومی به منزله تاکسی است؟ این چه نوع کار کارشناسی است؟ انتظار می‌رود این مشکل عمومی را که به مردم و وانت‌بارهای عمومی آسیب می‌زند، حل نمایند.
محمد حسینی
* اگر ادعا می‌کنند، تورم 8 درصدی است! چرا باید عوارض نوسازی بعضا تا 300 درصد و بیشتر افزایش یابد؟ شهرداری جدید قصد جان مردم را کرده است؟! چرا دیوان عدالت اداری در این قضیه و برای دفاع از حقوق مردم ورود نمی‌کند؟
2085---021 و 3509---0935
* با این افزایش 200 درصدی عوارض نوسازی نسبت به سال 94 و 150 درصدی نسبت به سال 95 و افزایش هزینه‌های آب، برق و گاز چگونه تورم همچنان تک‌رقمی نگه داشته می‌شود؟! ای کاش سخنگوی دولت به جای اهانت، پاسخگوی این معضلات و مشکلات بود. چون متأسفانه کسی پاسخگو نیست.
ناظم‌زاده
پاسخ روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران
«در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه به تاریخ 96/12/2، با عنوان «تمامی بدنه اتوبوس‌های شرکت واحد به تبلیغات پوشانده شده» اعلام می‌دارد: با توجه به اتمام قرارداد آگهی‌های تجاری پیمانکار زیباسازی، تبلیغات موصوف برابر برنامه زمانبندی اعلامی، سامانه‌های این شرکت اقدام به پاکسازی بدنه اتوبوس‌ها خواهند نمود.»
جوابیه سازمان زیباسازی شهر تهران
«در پاسخ به مطلب مندرج در کیهان به تاریخ 96/12/2 با موضوع «تبلیغات بدنه اتوبوس‌های شرکت واحد» به آگاهی می‌رساند: جنس تبلیغات استفاده شده، برخلاف گزارش‌های ارائه شده از نوع برچسب یکنواخت نیستند. این الصاقات با اصطلاح تخصصی، مش نامیده می‌شود و از بافت شبیه به توری برخوردار می‌باشد که به پیوست تصاویری از تبلیغات منصوب بر روی ناوگان حمل و نقل عمومی تهران (داخل و خارج اتوبوس) تقدیم حضور گردیده است. همان گونه که مشاهده می‌فرمایید تمامی تصاویر مؤید این موضوع است که نه تنها این تبلیغات مانعی بر دید مسافران نمی‌باشد بلکه به وضوح می‌توان نمای بیرونی را مشاهده نمود. لازم به ذکر است که مش‌های استفاده شده مطابق با تبلیغات روز بر روی اتوبوس در سایر کشورها و دارای کیفیت مناسب می‌باشد. در ضمن در فصل تابستان بدون ایجاد مانعی برای مسافران از تابش نور شدید خورشید جلوگیری نموده است.
همان گونه که استحضار دارید درآمد حاصل از تبلیغات مذکور یک منبع درآمدی پایدار برای شهرداری تهران محسوب می‌شود، 77 درصد از درآمد حاصل از این تبلیغات به حساب شرکت واحد واریز شده و صرف توسعه حمل و نقل شهری می‌گردد و در نتیجه منافع آن مستقیماً به مسافرین و استفاده‌کنندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شهر خواهد رسید.
تبلیغات بر روی بدنه اتوبوس‌های شهری یک رسانه شناخته شده و پرکاربرد در جهان و یکی از مؤثرترین و جذابترین نوع تبلیغات گرافیکی است، اتوبوس‌ها به خاطر ویژگی ذاتی خود یعنی قرارگیری در معرض میلیون‌ها چشم، جایگاه مناسبی برای تبلیغات محیطی است. در این شیوه به دلیل اینکه اتوبوس مدام در سطح شهر در حال تردد است، محدوده وسیعی از شهر و میلیون‌ها بیننده را تحت پوشش تبلیغات محیطی قرار می‌دهد و طیف وسیعی از مخاطبین از شمال شهر تا جنوب شهر و از شرق تا غرب را دربر می‌گیرد. تلاش بهره‌برداران جهت پاکیزگی مداوم اتوبوس‌ها به واسطه الصاق تبلیغات نکته حائز اهمیت دیگر این رسانه از منظر مدیریت شهری است.
ناوگان اتوبوسرانی شرکت واحد بالغ بر 6000 دستگاه اتوبوس در اختیار دارد و براساس قرارداد منعقد شده تنها 913 دستگاه از این اتوبوس‌ها به تبلیغات اختصاص داده شده است که این مقدار کمتر از یک ششم اتوبوس‌های موجود می‌باشد.
علی‌ایحال با توجه به اینکه قرارداد مربوط به بهره‌برداری از بدنه اتوبوس‌ها شرکت واحد در تاریخ 96/11/30 به اتمام رسیده است براساس تعهدات، شرکت بهره‌بردار پاکسازی و امحاء اکران اتوبوس‌ها را آغاز کرده است. بدیهی است با برگزاری مزایده و مشخص شدن برنده جدید این موضوع با اهتمام و جدیت بیشتر اعمال و پیگیری خواهد شد.»