kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۶۴۷۹
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
امام جمعه موقت تهران در مراسم تشییع پیکر 14 شهید تازه تفحص شده ناجا:

شهدا عامل تبدیل شدن ایران به نماد امنیت در جهان هستند

مراسم وداع با 14 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس ناجا با حضور مسئولان لشکری، کشوری و خانواده گرانقدر این شهدا در مسجد کمیل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، امام جمعه موقت تهران طی سخنانی در این مراسم، گفت: این امنیت افتخارآمیز که ایران را به نماد امنیت در منطقه و جهان تبدیل کرده است دستاورد این شهدای گرانقدر و تلاش هزاران افسر، درجه‌دار و کارکنان خدوم ناجا است، مردان و زنان دلیری که با ایمان و اعتقاد از حریم ایران و اسلام دفاع می‌کنند.
حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد با بیان اینکه فرزندان دلیر نیروی انتظامی موجب برافراشته ماندن پرچم جمهوری اسلامی هستند، افزود: شهدا به خاک افتادند تا ملت غیور ایران روی پای خود بایستد.
وی با بیان اینکه هیچ ملتی نمی‌تواند بر پای خویش استوار بماند مگر در پناه نیروهای مسلحی که اجازه بروز کوچک‌ترین تهدیدی را از سوی دشمن به میهن نمی‌دهد گفت: شما افسران، درجه داران متعهد و فداکار، شما سربازان همیشه جان برکف ناجا پاسدار اقتدار ملت ایران هستید و مردم در پناه شما امنیت، آرامش و اقتدار را احساس
می‌کنند.
عهد و میثاق نیروی انتظامی با شهدا
فرمانده نیروی انتظامی نیز در این مراسم با بیان اینکه ادامه راه شهدا، حفاظت و حراست از مرزها و حفظ امنیت کشور است، گفت: امروز آمده ایم تا با شهدا عهد و پیمان ببندیم که راه آنان را ادامه دهیم. سردار حسین‌اشتری افزود: اگر امروز ما در کشوری هستیم که ثبات و امنیت مثال‌زدنی و پایدار دارد به برکت خون شهداست و همه مردم عزیز ما باید قدردان شهدای بزرگوار باشند.
اشتری خاطرنشان کرد: راه شهدا، حفاظت و حراست از مرزها و حفظ امنیت کشور و همچنین پیروی از ولی امر خود است که همگی باید این راه را ادامه دهیم.
گفتنی است، این ۱۴ شهید نیروی انتظامی، از شهدای دوران دفاع مقدس هستند که پیکر مطهرشان به تازگی تفحص شده است.