kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۵۴۵۲
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳

هنرمندان ضدصهیونیست به تهران می‌آیند(اخبار ادبی و هنری)

ششمین کنفرانس بین‌المللی هنرمندان و متفکران مستقل «افق نو» با حضور 40 شخصیت برجسته هنری، آکادمیک، سیاسی، رسانه‌ای و فعالین ضدصهیونیستی آمریکایی و اروپایی با زمینه «قدس، پایتخت همیشگی فلسطین» 12 تا 14 اسفند سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

نقش اسرائیل در تصمیم ترامپ بر اعلام قدس پایتخت دولت یهود، نقش اسرائیل در غرب آسیا، اروپا و آمریکای شمالی،  نقش صهیونیست‌ها در کنترل رسانه‌ها، سینما، سیستم مالی و بانکی غرب و...، تسلط یهودیان صهیونیست بر دانشگاه‌ها و مراکز مطالعاتی و فکری در آمریکا، راهکارهای حقوقی برای پایان دادن به جنایات و نسل‌کشی 70 ساله اسرائیل، نقش اسرائیل در مذاکرات هسته‌ای ‌ایران با غرب، نقش جریان‌های هنری، دینی و ملی‌ در برابر لابی اسرائیل، یهودی‌ستیزی در غرب، نقش هنر و هنرمند در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با لابی تخریبگر صهیونیست و... از جمله موضوعات پیش‌بینی شده در این دوره کنفرانس افق نو است.
همچنین طبق هماهنگی‌های انجام گرفته از دبیرخانه کنفرانس با ائتلاف‎ ‎حق بازگشتِ فلسطینیان مستقر در کورال اسپرینگز ایالت ‏فلوریدا، همزمان با افتتاحیه کنفرانس در تهران، در واشنگتن دی سی نیز تظاهرات ضد اسرائیلی برنامه‌ریزی شده است.‏