kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۵۳۵۸
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰
سردار آسودی:

آل سعود از طراحان اصلی ایجاد داعش در منطقه است

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نبرد ایران با استکبار 40 سال است که به اوج خود رسیده و آمریکا دست از دشمنی با ایران اسلامی برنمی‌دارد.

سرتیپ محمدعلی آسودی شامگاه پنج‌شنبه در دومین سالگرد شهید مدافع حرم سعید علیزاده و یادواره شهید نوید صفری در مسجد بلال دامغان با تحلیل مواضع بین‌المللی و نقش مهم جمهوری اسلامی ایران در منطقه از زمان هشت سال دفاع مقدس تاکنون، تأکید کرد: آمریکا هرگز دست از دشمنی و شیطنت خود علیه نظام و ملت ایران بر نخواهد داشت و به همین دلیل دشمن اصلی ما محسوب می‌شود.
وی افزود: پس از پیروزی انقلاب، نبرد امام خمینی(ره) با شیطان بزرگ آغاز و ایشان به ما آموختند «نه ظلم کنید و نه زیر بار ظلم بروید» لذا ما تربیت شدگان مکتب امام تا آخرین قطره خون با آمریکا و ایادی او در منطقه مبارزه می‌کنیم و هرگز دست دوستی و سازش به این کشور نخواهیم داد.
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش ممتاز رزمندگان و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: جنگ تحمیلی در آن زمان نبرد میان ایران و رژیم بعث عراق نبود، بلکه 47 کشور دنیا در قالب این نبرد، با ما می‌جنگیدند و این، حضور پرشکوه مردم ایران بود که جبهه‌های ما را گرم و دشمنان را نابود ساخت.
آسودی بیان کرد: باید تلاش کنیم تا پیام شهدا را به مخاطبان منتقل کنیم چرا که معتقد هستیم ارزش‌های ایثار و شهادت باید در جامعه حفظ شود و یکی از وظایف ما در قبال شهدا، که به عنوان قهرمانان و اسطوره برای هدایت بشری محسوب می‌شوند این است که پیامشان را دریافت و سپس آن را عملی کنیم. وی همچنین به نقش و جنایات عربستان در پرورش نیروهای تکفیری و داعشی و جنایات آنان در منطقه نیز اشاره کرد و گفت: سعودی از طراحان اصلی به وجود آوردن داعش در منطقه است که با این کار خون هزاران مسلمان در منطقه را بر زمین ریخت.