kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۴۱۶۵
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴

پرونده سیاه موساد در آدم‌کشی این سازمان 3000 نفر را ترور کرده است

یک کارشناس صهیونیستی فاش کرده سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد) تا سال ۲۰۱۷ دست کم 3000 نفر از جمله بسیاری افراد بی‌گناه را ترور کرده است.
مجله «اشپیگل» آلمان به نقل از «رونین بیرجمن»، روزنامه‌نگار و کارشناس صهیونیست به آدم‌کشی سازمان اطلاعاتی رژیم صهیونیستی پرداخته و نوشته، بسیاری از افرادی را که موساد می‌کشد، مردم عادی هستند: «صحبت درباره ترور دست کم ۳۰۰۰ تن است که تنها شامل‌اشخاص تحت تعقیب نبوده بلکه در میان آنها تعداد زیادی از افراد بی‌گناه به چشم می‌خورند که به خاطر حضورشان در زمان‌اشتباه و مکانی نادرست ترور شده‌اند.»
به گزارش ایسنا، این کارشناس صهیونیست در ادامه اینگونه به جزئیات ‌اشاره می‌کند: «مثلا در جریان انتفاضه دوم فلسطینی‌ها، زمان‌هایی بود که موساد دستور عملیات ترور چهار تا پنج تن را صادر می‌کرد و عمده این دستورات در مورد اعضای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بود.»
«بیرجمن» که کتابی با عنوان «جنگ در سایه، اسرائیل و عملیات کشتار محرمانه موساد» را در نوبت انتشار دارد اضافه می‌کند که اسرائیل، مهد تروریسم و آدم‌کشی است. این کتاب شامل دوره زمانی گسترده‌ای است و در آن به عملکرد موساد تا پاییز سال ۲۰۱۷ پرداخته شده و نویسنده در آن از ماموریت‌های موساد و روند اتخاذ تصمیمات سیاسی در پس پرده این عملیات‌ها صحبت می‌کند. این در حالی است که رژیم صهیونیستی که مهد تروریسم و تروریست پرور است فلسطینی‌ها را به جرم تروریست بودن دستگیر، شکنجه و اعدام می‌کند.
نقش موساد در عملیات تروریستی صیدا
از سوی دیگر منابع امنیتی لبنانی فاش کردند که گروه‌های امنیت داخلی به سرنخ‌هایی درباره انفجاری که اخیرا یکی از اعضای جنبش حماس در صیدا را هدف قرار داده، رسیدند و نتایج نشان می‌دهد که موساد پشت این انفجار بوده است. این منابع اعلام کردند، بررسی محتوای دوربین‌های مداربسته در مکان انفجار و پیگیری تماس‌ها و تلاش‌های شاخه اطلاعات به دستاورد امنیتی چشمگیری منجر شد که جزئیات آن در بیانیه جداگانه‌ای منتشر خواهد شد. جنبش حماس نیز از زخمی شدن محمد حمدان، یکی از اعضای این جنبش در انفجاری که خودرواش را در محله البستان الکبیر در شهر صیدا هدف قرار داد، خبر داد. این جنبش تأکید کرد که نشانه‌های اولیه حاکی از این است که اسرائیل در این انفجار دست دارد.