kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۱۲۰۸
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵

تخصیص 172 میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رهبری به کرمانشاه



استاندار کرمانشاه گفت: از محل سفر رهبر معظم انقلاب به استان 172 میلیارد تومان دیگر به استان اختصاص یافته که تاکنون 120 میلیارد تومان آن به استان ابلاغ شده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هوشنگ بازوند در جلسه پیگیری مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به استان گفت: مدیران برای جذب هر چه سریعتر این اعتبارات تلاش های خود را افزایش دهند. وی حضور رهبر معظم انقلاب به مناطق زلزله‌زده را یک نقطه عطف و ایجاد وفاق برای سرعت‌بخشی به حل مشکلات زلزله‌زدگان عنوان کرد و گفت: در زمان حضور و سفر معظم له یک وحدت بسیار ارزشمندی در سطح ملی شکل گرفت و زمینه‌های لازم برای بکارگیری همه تلاش‌ها برای کمک به زلزله‌زدگان در سطح کشور میسر شد.
وی در ادامه با اشاره به عمق و گستردگی زلزله رخ داده در استان کرمانشاه تصریح کرد: وقوع پس لرزه‌های فراوان و با ریشتر بالا در سطح استان و کل جغرافیای کشور نشان از عمق فاجعه در استان کرمانشاه دارد.
بازوند تصریح کرد: دستگاه‌ها تا یک ماه فرصت دارند که اجرای پروژه‌های مشخص شده برای استفاده از اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به استان را به مناقصه بگذارند و این موضوع به سرعت باید انجام شود.
وی بیان داشت: همچنین از محل سفر رهبر معظم انقلاب به استان برای ایجاد اشتغال ۳۲ میلیارد تومان دیگر به سرجمع سفر معظم‌له به استان اختصاص یافته است که برای جذب سریع آن نیز بزودی این موضوع در اولین جلسه شورای اشتغال استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.