kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۸۶۶۳
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۶
کاشان میزبان می‌شود یا تهران؟!

اعلام آمادگی 6 تیم خارجی برای حضور در مسابقات کشتی جام باشگاههای جهان

اصلی‌ترین گزینه میزبانی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان فقط تا پایان هفته جاری فرصت دارد تا به تعهدات و توافقات خود با فدراسیون عمل کنند.


مسئولان ورزش و سیاسی شهرستان کاشان همچنان در صدد حفظ میزبانی جام باشگاه‌های جهان هستند که برای حفظ این امتیاز بزرگ و انجام تعهدات خود، تنها تا پایان هفته جاری فرصت دارند.میزبانی کاشانی‌ها بعد از برگزاری ضعیف و دور از انتظار رقابت‌های نیمه نهایی و فینال لیگ کشتی با اما و اگرهای فراوانی همراه شد و فدراسیون کشتی را بر آن داشت تا به فکر گزینه‌های جایگزین برای میزبانی جام باشگاه‌های جهان باشد. در این خصوص کاشانی‌ها هم با تلاش مضاعف از فدراسیون کشتی خواستند به آنها زمان تجهیز و آماده سازی بیشتری بدهد تا جام باشگاه‌های جهان در این شهرستان برگزار شود.هر چند رسول خادم به تازگی به کاشان سفر کرد و ضمن بازدید از امکانات موجود با مسئولان ورزشی و سیاسی این شهرستان جلسه داشت، اما کاشان همچنان تا پایان هفته جاری فرصت دارد به تعهدات و توافقات فی مابین با فدراسیون کشتی عمل کند. از سوی دیگر دو گزینه جایگزین یعنی تهران و ساری هم منتظر تعیین تکلیف کاشان هستند تا در صورت لغو میزبانی این شهرستان، به عنوان برگزارکننده این رویداد بزرگ انتخاب شوند.
اعلام آمادگی ۶ تیم خارجی
خبر دیگر در خصوص این مسابقات آنکه تاکنون تیم‌هایی از کشورهای آمریکا، روسیه، کانادا، قزاقستان، مغولستان و ارمنستان برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.تیم‌های بیمه رازی جویبار و ایزی پایپ کاشان به نمایندگی از ایران در این مسابقات حضور خواهند داشت.تیم تایتان مرکوری آمریکا نیز به عنوان نخستین تیم خارجی از مدتها پیش برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده بود.
چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان روزهای ۱۶ و ۱۷ آذرماه به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود.