kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۸۶۶۰
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۵

پتروشیمی - مهرام؛ حساس‌ترین دیدار نیم‌فصل نخست لیگ برتر بسکتبال

در هفته نهم لیگ برتر بسکتبال حساس‌ترین دیدار نیم‌فصل نخست برگزار می‌شود که در آن پتروشیمی مهمان مهرام تهران است.


در آخرین دیدار از نیم‌فصل نخست لیگ برتر بسکتبال عصر امروز دیدار حساس مهرام و پتروشیمی در سالن آزادی برگزار می‌شود که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای بسکتبال دوستان داشته باشد. تقابل مهران شاهین‌طبع و مصطفی هاشمی همیشه جذابیت زیادی داشته و حالا با بازگشت مهرام به لیگ این جذابیت بیشتر هم خواهد شد.
در دیگر مسابقه حساس هفته نهم دربی گرگان نیز برگزار می‌شود و شهرداری این شهر به مصاف یس‌آل می‌رود. بسکتبال گرگان که این روزها شرایط خوبی ندارد همیشه شاهد حاشیه‌هایی در جریان مسابقه‌های خانگی بوده و حالا تقابل دو تیم از این شهر می‌تواند اتفاق‌های جدیدی برای گرگان به عنوان پایتخت بسکتبال کشور رقم بزند. باید دید در پایان این دیدار چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود. آیا یس‌آل دومین برد فصلش را جشن می‌گیرد یا شهرداری گرگان می‌تواند برای اولین بار طعم پیروزی را در این فصل بچشد و کمی از حواشی دور شود.
در ادامه مسابقات، آبادان میزبان دانشگاه‌آزاد تهران خواهد بود که این مسابقه نیز حساس است. آبادانی‌ها در خانه به دنبال ادامه روند رو به رشد خود هستند و دانشگاهی‌ها هم بعد از شنیدن خبر احتمال جذب بازیکن خارجی انگیزه گرفته‌اند و می‌خواهند در خارج از خانه خودشان را ثابت کنند. آخرین مسابقه نیز بین نیروی زمینی و شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.