kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۸۰۹۲
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* دولتی که نام خودش را دولت تدبیر و عقلانیت گذاشته با آمریکا مذاکره پرخسارت برجام کرده ولی شعار می‌دهد مذاکره هر کشور دیگر با آمریکا دیوانگی است. به نظر می‌رسد که آقایان با این بیان می‌خواهند سراغ مذاکره با اروپا که نقشه هماهنگی با آمریکا دارد بروند!
0594---0912
* معلوم نیست موضع جدید آقای رئیس‌جمهور و بیان سخنان انقلابی و محکوم کردن آمریکا با چه هدفی بیان شده است؟ امیدواریم مواضع جدید ایشان در جهت جبران اشتباهات گذشته باشد.
8495---0912
* چون فکر می‌کنیم آقای رئیس‌جمهور در مواضع اخیر خود که مذاکره با آمریکا را دیوانگی خوانده صادق است توقع داریم بابت معامله پرخسارتی که به نام برجام با آمریکا کرده از ملت عذرخواهی و اگر می‌توانند گذشته را تا حد امکان جبران نمایند. در برجام به معنای واقعی کلمه اسب زین‌شده را دادیم و افسارپاره تحویل گرفتیم. پیش‌بینی کیهان، به حق درست بود.
7977---0912
* یکی از دولتمردان گفته بود به خاطر آبروی آمریکا نمی‌تواند سر او کلاه بگذارد ولی با مواضع تند و ضد آمریکایی که اخیراً گرفته‌اند و ناراحتی که از بدقولی آمریکایی‌ها بروز می‌دهند معلوم می‌شود بدجوری کلاه سرشان رفته است.
8853---0921
* برای اطلاع‌ ساده‌‌اندیشان و کسانی که خود را به خواب‌زده و ترامپ رئیس‌جمهور جدید آمریکا را جدا و متفاوت با هیئت حاکمه آمریکا تحلیل می‌کنند بنویسید حاکمیت آمریکا با پیچیدگی‌ای که دارد اجازه نمی‌دهد فردی خارج از کنترل به قدرت برسد و خودسرانه تصمیم بگیرد. واقعیت سیاست آمریکا همین چهره‌ای است که ترامپ نشان داده و می‌دهد.
6210---0936
* وقتی مقام اول اجرایی کشور در شروع مذاکرات هسته‌ای اعلام کرد خزانه خالی است و آب خوردن مردم را هم به تحریم‌ها ارتباط می‌دهد طبیعی بود که دشمن در برجام امتیازهای فراوان نقد گرفته و در مقابل به ما وعده نسیه می‌دهد. چه‌قدر هم گفته شد ولی آقایان فقط با توهین و تحقیر به ناصحان پاسخ دادند.
خلیفه‌قلی از کرج
* با توجه به فرار یکی از متهمان پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان با 500 میلیارد تومان بدهی، چه کسی باید پاسخگو باشد؟ دستگاه اطلاعاتی چه توضیحی دارد؟ لطفاً به مردم گزارش دهند!
شکیبا
* خبر افزایش 6 درصدی طلاق و کاهش 3 درصدی ازدواج یک فاجعه عظیم اخلاقی و اجتماعی است. رکود اقتصادی و تورم کمرشکن برای خانواده‌ها و آثار ناگوار طلاق از طرف دیگر فشار را بر مردم مضاعف کرده و خواهد کرد. چاره‌ای عاجل باید اندیشید. دولتمردان دعواها و حاشیه‌ها را کنار بگذارند.
دولابی
* اقدام دکتر ولایتی در اخراج استاد هتاک به مقدسات دینی قابل تقدیر است.
5954---0919
* تا هوا آلوده می‌شود دولتمردان مثل رئیس سازمان محیط زیست یاد گرفته‌اند که مردم نباید تک‌سرنشین در خیابان‌های شهر تردد بکنند ولی دریغ از اینکه برای گسترش وسایل نقلیه عمومی قدم موثری بردارند. مسئولان کشور یاد بگیرند وقتی رطب خورده‌اند کسی را منع رطب نکنند و به شعور ملت احترام بگذارند.
رئیسی
* خودروهای خارجی سالانه، ‌ایمنی، طراحی و امکانات آنها بهتر و جذاب‌تر می‌شود، اما خودروهای داخلی با همان طرح و آپشن‌های ابتدایی تولید می‌شوند با این تفاوت که کیفیت آنها هر ساله پایین‌تر می‌آید. چه دست‌هایی نمی‌خواهد کیفیت تولید داخلی ارتقا یابد؟
0685---0916
* از نیروهای وزارت اطلاعات که موفق به شناسایی و دستگیری جاعلین گذرنامه و ویزای عراق شده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنیم ولی کاش تلاش بیشتری می‌کردند تا اعضای مافیاهایی که اقدام به قاچاق انواع کالا از ماشین گرفته تا گوشی تلفن همراه می‌کنند نیز شناسایی و دستگیر شوند.
1992---0919
* مسئولان عراقی نباید تصور کنند با وجود حضور شیطان بزرگ در عراق و استعفای بارزانی فتنه تجزیه خاتمه یافته است. قطعا آنها پس از این شکست توطئه دیگری را در سر می‌پرورانند تا به موقع و فرصت دیگری، شمشیر خود را فرود آرند. پس باید هوشیار و مراقب بود!
سیدکیومرث
* به عنوان یک فرهنگی وقتی از رسانه ملی می‌بینم بچه‌های ابتدایی فاقد معلم هستند بسیار ناراحت و نگران می‌شوم. چرا وقت بچه‌های مردم را که امیدهای آینده کشورند به خاطر نبود معلم باید تلف کنند و به بازی در حیاط مدرسه بگذرانند؟! آموزش و پرورش نیاز به جراحی عمیق دارد و اولویت خواسته‌های جناحی احزاب اجازه نداده پایه‌های تعلیم و تربیت در کشور شکل اسلامی به خود بگیرد.
طاهری، نادری و طاها
* در حال حاضر با حذف تدریجی آموزش قرآن در سطح برخی از مدارس مواجه هستیم اگر این برنامه در جهت اجرای سند آموزش 2030 نیست پس با چه هدفی انجام می‌گیرد؟
6858---0919
* سه ماه پیش براساس فراخوان طرح تعویض خودرو و اسقاط خودروهای فرسوده، اقدام به اسقاط خودروهای خود نمودیم و حالا بیش از دو ماه هر چه به شرکت سایپا مراجعه می‌کنیم از ارائه پیش‌فاکتور امتناع می‌ورزند و اظهار می‌دارند سایت بسته است. نه خودروی فرسوده خود را داریم و نه از خودروی نو خبری هست! چرا برخی‌ها مردم را سر می‌دوانند اگر مشکل تحویل وجود دارد پس چرا فراخوان می‌دهند؟!
جمعی از متقاضیان خودرو
* در تابستان 96 یک دستگاه کولرگازی جنرال با ضمانت پنج‌ساله از شرکت فراسرویس خریدم. کمتر از یک هفته 4 بار با هزینه‌ای بالغ بر هشتصدهزار تومان با وجود گارانتی برای نصب، نشت گاز و... از من دریافت کردند و باز هم مشکل حل نشد برای بار پنجم اظهار داشتند باید به شرکت منتقل شود و کلیه هزینه‌ها از جمله هزینه ایاب و ذهاب (چه خودت بیاوری و چه ببریم) به عهده خریدار است! این چه ضمانت 5 ساله‌ای است؟! با پیگیری‌های متعدد از مراکز  مختلف هیچ کس پاسخگو نیست.
آریان‌راد
* در شهر مقدس مشهد باشگاه ورزشی  خاص خانم‌ها به تعداد زیاد وجود دارد و در استفاده از آنها کاملا رعایت عفاف و حجاب صورت می‌گیرد. عرضم این است که اولویت کنونی شهرداری ارتقاء و گسترش مترو در این شهر است.
6158---0936
* امسال به مکه مشرف شدم، همراه اول مرتب پیام می‌داد رومینگ حذف شده، دریافت پیامک رایگان است! ولی بعد از سفر و دریافت پرینت، متوجه شدم هرچه از ایران پیام ارسال شده، همه را با رومینگ محاسبه کرده‌اند و رایگان نبوده است! مدتی است با 9990 تماس می‌گیرم جواب می‌دهند همین است که هست!
نظریان- قم
* سه راهی خروجی کلاله جاده کمربندی معلم در شهرستان گنبدکاووس غیراستاندارد ساخته شده از سوی دیگر فاقد روشنایی است. برای ایمنی این محدوده حداقل چراغ راهنمای چشمک‌زن نصب کنند.
5431---0912
* چرا نمایندگان مجلس در مورد افزایش یارانه کم‌درآمدهای جامعه تصمیم نمی‌گیرند و کاری انجام نمی‌دهند؟
2753---0918