kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۸۰۶۱
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲

دود اختلافات به چشم علاقه‌مندان فوتبال رفت!




سرویس ورزشی-
دود اختلافات فدراسیون فوتبال و صدا‌و‌سیما در بازی تیم‌های استقلال و نفت به چشم بینندگان تلویزیونی رفت.
قبل از دربی پایتخت بود که مسئولان فدراسیون فوتبال مدعی شدند دوربین برنامه‌های تولیدی صدا و سیما را به دلیل پرداخت نکردن حق پخش تلویزیونی به ورزشگاه راه نمی‌دهند اما مانع از پخش مستقیم بازی نمی‌شوند. مسئولان فدراسیون فوتبال به تهدید خود عمل کردند و اجازه ندادند دوربین‌های تلویزیونی برنامه‌های تولیدی وارد ورزشگاه شوند.
در بازی استقلال و نفت همان سناریوی قبلی مجددا از سوی فدراسیون فوتبال طراحی شد ولی این بار برخلاف دربی با واکنش عجیب تلویزیون همراه بود. در نیمه دوم شبکه سوم سیما بازی را آن طور که خودش دلش خواست پخش کرد، با بریدن تبلیغات کنار زمین و نصفه و نیمه کردن بازیکنان!
به تلافی این اتفاق دست‌اندرکاران تبلیغات دور زمین که با تاخیر متوجه اتفاق عجیب شده بودند روی تابلوهای تبلیغاتی خودشان نوشتند» به علت تصویربرداری غیر استاندارد صدا و سیما از مردم شریف عذرخواهی می‌نماییم.»
در این میان تنها چیزی هم که برای دو طرف اهمیت نداشت اعصاب و روان میلیون‌ها بیننده تلویزیونی بود که می‌خواستند بازی فوتبال را از تلویزیون تماشا کنند.
سال‌های سال است که به‌اشکال گوناگون عنوان می‌کنیم ورزش به اندازه ظرفیت و اهمیتی که در جامعه دارد، از سوی مسئولان اجرایی کشور جدی گرفته نمی‌شود و مصداق عینی جدی گرفته نشدنش هم همین اختلاف صدا و سیما و فوتبال است. یعنی با گذشت نزدیک به یک دهه بازهم وقت آن نرسیده که مشخص شود در موضوع پرداخت پول حق پخش حق با فوتبال است یا تلویزیون؟!