kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۷۹۶۰
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴
هشدار رئیس پلیس پایتخت به مجرمان و هنجارشکنان

پلیس اجازه جولان به ناامن‌کنندگان جامعه را نخواهد داد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: سارقان، مجرمان، هنجارشکنان و قاچاقچیان بدانند و مطمئن باشند که تهران دیگر جای امنی برای فعالیت آنها نخواهد بود.


سردار  حسین رحیمی در جریان بازدید از نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس از تدوام اجرای طرح‌های پلیس پایتخت در راستای ارتقاء امنیت خبر داد و اظهار داشت: پلیس تهران بزرگ با بهره‌گیری از تمام ظرفیت و امکانات موجود، به صورت منظم و مداوم طرح و برنامه‌هایی در راستای مبارزه با مواد مخدر، مبارزه و کاهش سرقت و دیگر جرایم دنبال و اجرایی می‌کند.
رحیمی افزود: برخورد با باندهای بزرگ و سرشبکه ها و همچنین برخورد با خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر از اقدامات جدی پلیس پایتخت است.
وی با اشاره به آخرین عملیات پلیس در مناطقی چون شوش، هرندی، مولوی و ... در راستای مبارزه با موادمخدر، بیان کرد: اقدامات پلیس در مناطقی که حضور معتادان متجاهر و توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان موادمخدر پررنگ است به طور جدی دنبال می‌شود و برنامه‌های خود را در این مناطق که متأسفانه سال‌های سال دچار معضل هستند دنبال می کنیم.رئیس پلیس پایتخت در خصوص کسانی که به دنبال ایجاد برخی ناامنی‌ها در تهران بزرگ هستند، اظهار داشت: طی هفته های اخیر شاهد تحرکات برخی از هنجارشکنان در پایتخت بودیم که خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی پلیس تمامی این افراد دستگیر شدند و باید بگویم پلیس اجازه جولان به کسانی که در صدد ایجاد ناامنی هستند نخواهد داد.سردار رحیمی تأکید کرد: طرح‌های ما درخصوص افزایش امنیت پایتخت با قوت دنبال می‌شود و در این راستا بهره‌گیری از ظرفیت کلانتری‌ها به شدت رو به افزایش است و در واقع کلانتری‌ها در راستای مبارزه با جرایم از حالت تدافعی و پدافندی، رویکرد آفندی را دنبال می‌کنند.
وی با اشاره به رویکرد اجتماعی و جامعه محوری پلیس، خاطرنشان کرد: در بخش‌های مختلف و متناسب با مأموریت‌های پلیس نیز آموزش‌های مختلف را برای آسیب‌دیدگان جامعه دنبال می‌کنیم. در واقع رویکرد ایجابی و آموزش‌محوری متناسب با مأموریت‌های ناجا، یکی از اولویت‌ها می‌باشد.