kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۷۹۳۱
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
العهدالجدید فاش کرد

هراس از ترور عرصه را بر بن‌سلمان تنگ کرده است

برخی منابع فاش کردند، ولیعهد رژیم آل‌سعود حتی از نزدیکان خود هم به شدت هراس دارد و هر ملاقات‌کننده با ولیعهد باید از سه لایه امنیتی عبور کند.


«محمد بن سلمان» از زمانی که علیه «محمد بن نایف» کودتا کرد، گویا در فضای هراس و ترس شدیدی زندگی می‌کند. چرا که کودتای وی با مخالفت‌های زیادی مواجه شده است، به همین دلیل، اخیرا «مجتهد» افشاگر معروف سعودی افشا کرد که به خاطر همین هراس، بن سلمان بیشتر اوقات خود را در یک کشتی     می‌گذراند. هر چند تاکنون جزئیات زیادی دراین‌باره افشا شده است. تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی «المنار لبنان» گزارش داد، «محمد بن سلمان» هراس بسیار شدیدی حتی از جانب نزدیکترین نزدیکان خود دارد. المنار به نقل از «العهد الجدید» افزود: «هرکس که می‌خواهد با بن‌سلمان ملاقات کند، به‌دقت بازرسی می‌شود».
العهد الجدید در توییتر نوشت: «بن‌سلمان در هراس به سر می‌برد. همه کسانی که می‌خواهند با او ملاقات کنند (حتی نزدیک‌ترین بستگانش) باید از سه اتاق بازرسی عبور کنند و همه وسایل ملاقات‌کنندگان حتی خودکارهای آنها (در اتاق دوم) گرفته می‌شود.» العهد الجدید ماه گذشته نیز فاش کرد که محمد بن سلمان دستور انتقال 7000 افسر و سرباز ارتش به گارد سلطنتی را صادر کرده است. این صفحه افزوده بود که بن‌سلمان درپی فراخوان «جنبش 15 سپتامبر» برای تظاهرات در عربستان،  به وحشت افتاد و این هراس همچنان بر وی مستولی است.
سرکوب داخلی و گرایش صوری به سکولاریسم غربی، دو ابزار بن سلمان برای اداره عربستان است.