kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۷۹۰۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱
چهارراه کالج

برگزاری پویش دانشجویی «لا یسکن دمی» در اربعین حسینی


ستاد اربعین قرارگاه شهید باقری بسیج دانشجویی با مشارکت دانشگاه‌های سراسر کشور پویشی بین‌المللی را به مناسبت پیاده‌روی ایام اربعین حسینی برگزار می‌کند.
در پویش بین‌المللی «#لا_یسکن_دمی» هر یک از زائران حسینی با عکس گرفتن به همراه شعار «لایسکن دمی» و ارسال آن به نشانی ادمین کانال layaskon@ این پیام را به جهانیان می‌رساند که خونی که در بستر زمان جاری است هیچ گاه آرام نگیرد تا آنکه انتقام از یزیدیان زمان گرفته شود.
هر یک از زائران باید با در دست داشتن پوستر شعار «لایسکن دمی» عکسی را در این قالب بگیرد و به نشانی ادمین کانال تلگرام این پویش ارسال کند. زائران می‌توانند در هر موقعیتی از پیاده‌روی و سفر زیارتی خود هستند این کار را انجام دهند و بلافاصله عکس خود را ارسال کنند.
مسئولان کاروان‌ها می‌توانند به صورت متمرکز برای کاروان خود به تعداد لازم از پوسترهای موردنظر تهیه کنند، برای این کار باید با دبیرخانه پویش ارتباط گرفته شود.
مسئولان کاروان‌ها و زائران می‌توانند روی یک کاغذ سفید هم شعار «لا یسکن دمی» را بنویسند و عکس را ارسال کنند. حتی می‌توانید این شعار را روی کاغذ نوشته و پشت کوله خود بچسبانید.  زائران می‌توانند عکس‌ها و محتواهایی با محوریت استکبارستیزی و وحدت اسلامی را در تلفن‌های همراه خود ذخیره کنند و به زائرین دیگر کشورها ارسال کنند.
داوطلبان برای هر گونه کمک و همکاری به پویش در قالب‌های مختلف و در کشورهای مختلف به آیدی کانال تلگرام پویش به نشانی layaskon@ پیام دهند.