kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۳۶۳۹
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸

شهادت مأمور پلیس در درگیری با شرور سابقه‌دار

سروان «عبدالخالق فرزادیان» یکی از مأموران پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد عصر روز جمعه در درگیری و تعقیب و‌گریز با سارق حرفه‌ای و شرور مسلح در یکی از روستاهای شهرستان گچساران به شهادت رسید.



فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با تأیید این خبر گفت: این فرد شرور پس از به شهادت رساندن مأمور پلیس آگاهی با کمک بستگان و افراد روستا متواری شده است.
سرتیپ مهدی انصاری در گفت‌وگو با ایرنا و با تشریح جزئیات بروز این حادثه اظهار داشت:
سارقی حرفه‌ای که سال‌ها پیش در استان‌های فارس و برخی از استان‌های همجوار اقدام به سرقت مسلحانه کرده بود، دو سال پیش به بهانه بیماری هنگام انتقال از زندان به درمانگاه،  با کمک همدستانش موفق به فرار شد که از آن زمان تاکنون تحت تعقیب پلیس و مراجع قضائی بود.
وی بیان کرد : این سارق دو سال بعد، عصر روز جمعه در یکی از روستاهای شهرستان گچساران توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد که حین انتقال، تعدادی از همدستانش ضمن درگیری با ماموران پلیس، وی را فراری داده و در جریان این درگیری، یکی از ماموران پلیس آگاهی استان را به شهادت رساندند.
وی بیان کرد: مردم اطمینان داشته باشند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن این فرد شرور دستگیر خواهد شد.
مراسم بدرقه پیکر شهید عبدالخالق فرزادیان صبح دیروز از مقابل بیمارستان شهید رجایی گچساران با حضور مردم، مسئولان، فرماندهان و کارکنان نظامی و انتظامی به سمت شهر یاسوج بدرقه شد.