kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۳۶۰۰
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲
زمان برگزاری انتخابات مشخص نیست

دبیر فدراسیون والیبال: کولاکوویچ قطعا در ایران می‌ماند

دبیر فدراسیون والیبال می‌گوید کولاکوویچ قطعا به عنوان سرمربی به فعالیت خود در تیم ملی والیبال ادامه می‌دهد.


فدراسیون والیبال سال شلوغی را از نظر اعزام تیم‌ها به رقابت‌های مختلف پشت سر گذاشت. تیم‌های رده‌های سنی مختلف در رقابت‌های جهانی و آسیایی شرکت کردند و می‌توان گفت پایان بخش برنامه بازی‌های ملی امسال حضور تیم بزرگسالان در جام بین قاره‌ای است. محمود افشاردوست که با رفتن داورزنی به وزارت ورزش مسئولیت بیشتری را به عنوان دبیر فدراسیون روی دوش خود می‌بیند، درباره مسائل مختلف پاسخ داده است.
کولاکوویچ قطعا ماندنی است
این بحث که ما گفته‌ایم بعد از رقابت‌های بین قاره‌ای درباره کولاکوویچ تصمیم می‌گیریم، درست نیست. بحث من در مصاحبه‌ای که انجام دادم، این بود که این مسابقات سومین تورنمنتی است که تیم ملی با کولاکوویچ شرکت می‌کند و بعد از آن می‌توانیم ارزیابی مناسبی از عملکرد سرمربی تیم ملی داشته باشیم. قرارداد کولاکوویچ با فدراسیون ۲ ساله است و فعلا هم ما به این قرارداد پایبند هستیم و هم این مربی. مشکلی برای ادامه همکاری وجود ندارد.
فرصتی برای جوانگرایی نبود
کولاکوویچ برخلاف گفته برخی تمایل زیادی به جوانگرایی در تیم ملی داشت. با این حال به دلیل حضور تیم‌های پایه در مسابقات مختلف برخی محدودیت‌ها وجود داشت و این مربی نتوانست از بازیکنان جوان‌تر استفاده کند. باید منتظر باشیم و ببینیم که از سال آینده چطور جوانگرایی در تیم ملی صورت می‌گیرد.
باید عملکرد سیچلو بررسی شود
خوان سیچلو هنوز چند ماه دیگر با ما قرارداد دارد. بعد از مسابقات ژاپن باید با داورزنی بنشینیم و عملکرد این مربی آرژانتینی را بررسی کنیم. این مربی در ۳ رقابت در سال جاری هدایت تیم ملی امید را برعهده داشت. عملکرد در قهرمانی امیدهای آسیا با کسب عنوان نخست خوب بود. در رقابت‌های بزرگسالان آسیا به جز بازی با اندونزی که همه ما از شکست تیم ملی غافلگیر شدیم، سیچلو عملکرد خوبی داشت. در قهرمانی جهان هم فاصله کمی تا صعود به جمع ۴ تیم وجود داشت. به هر حال خود این مربی هم باید بیاید و درباره این نتایج توضیح بدهد. البته بیشتر از نتیجه باید پشتوانه سازی برای تیم ملی بزرگسالان برای ما
مدنظر باشد.
زمان انتخابات مشخص نیست
داورزنی همچنان سرپرست فدراسیون محسوب می‌شود و زمانی برای انتخابات مشخص نیست. آمادگی برگزاری انتخابات را داریم و هر زمانی که بگویند، می‌توانیم مجمع را برگزار کنیم.