kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۲۱۶۰
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
داعش محصول آمریکا و رژیم صهیونیستی

جلادان اصلی را گم نکنیم


  امین مطلق

  در حالی که فضای رسانه‌ای و اجتماعی کشور در واکنش به شهادت مظلومانه «محسن حججی» به شدت عزادار شده است خبر دیگری در این میان خود‌نمایی می‌کند و آن برخورد با دو بازیکن خاطی فوتبال که با یک تیم رژیم صهیونیستی بازی کرده و در عمل به این رژیم مشروعیت داده‌اند.
مخالفت با جنایت‌های بی‌شمار داعش و از سوی دیگر تلاش برای مشروعیت بخشی به رژیم صهیونیستی در قالب‌های متفاوت از جمله بازی با تیم‌های به اصطلاح ورزشی این رژیم در حالی است که نگاهی عمیق و از سر دقت نشان می‌دهد که داعش در حقیقت محصول نامشروع اسرائیل است و نمی‌توان جنایات داعش را محکوم و از سوی دیگر با اسرائیل کاری نداشت.
داعش مولود کثیف و نامشروع رژیم صهیونیستی و آمریکاست. رژیم صهیونیستی و آمریکا از به وجود آوردن داعش اهداف متعددی داشتند. از جمله:
1- ایجاد اختلاف شدید بین شیعه و سنی
2- کشیده شدن جنگ درون سرزمین‌های اسلامی
3- تضعیف کشورهای هم پیمان ایران مثل عراق و سوریه
4- درهم شکستن جبهه مقاومت
5- تضعیف گروه‌های جهادی مثل حزب الله لبنان و جهاد اسلامی فلسطین
6- تضعیف قدرت راهبردی جمهوری اسلامی
7- تهدید و ناامنی برای ایران و ...
درکنار این اهداف یک هدف بسیار مهم دیگری وجود دارد و آن اینکه با ایجاد چهره بسیار کثیف و جنایتکار از داعش، چهره کثیف و جنایتکار رژیم صهیونیستی به فراموشی سپرده شود.
 یکی از اهداف داعش برای جنایت‌های بی‌رحمانه خود آن است که جنایت‌های رژیم صهیونیستی چه در طول تاریخ و چه در حال حاضر به فراموشی سپرده شود. بطوریکه دشمن اصلی دنیای اسلام به جای اسرائیل، داعش معرفی گردد.
شکی نیست که داعش یک تهدید بزرگ برای جهان اسلام است. اما فراموش نکنیم که عامل به وجود آوردن و تربیت و آموزش داعش همین رژیم منحوس صهیونیستی است.
در واقع هدف همه تحولات اخیر از جمله تشکیل داعش آن است که این چهره خبیث کم کم فراموش شده و بجای آن چهره‌ای زیبا جایگزین شود. لذا در میان معرکه داعش، سناریویی طراحی می‌شود که بازیکنان ایرانی در تیمی اروپایی در مقابل تیمی از رژیم صهیونیستی قرار بگیرند و آنگاه یک دو قطبی در ایران به وجود آید: مجازات دو بازیکن یا حذف ایران از جام جهانی! چرا که به ظاهر هر کشوری با فوتبال برخورد سیاسی کند، باید از جام‌جهانی حذف شود و چون فوتبال موضوعی اجتماعی شده و رفتن به جام جهانی اتفاقی دشوار و پدیده‌ای سخت برای بعضی از کشورها از جمله ایران است، مردم را در مقابل نظام قرار می‌دهند؛ «چرا بازی در مقابل رژیم صهیونیستی باید باعث حذف ما از جام جهانی شود» و عده‌ای نیز بازی گردانان این معرکه‌اند.
نباید فراموش کرد که «جلاد اصلی اسرائیل است» و به قول امام این غده سرطانی باید از صحنه روزگار محو شود. هرگاه اسرائیل نابود شد شجره ملعونه آل‌سعود هم سقوط کرده و نسل داعش و داعشیان نیز برچیده خواهد شد.
تمام هراس امروز رژیم صهیونیستی ، تحقق راهبرد و پیش‌بینی امام است که «راه قدس از کربلا می‌گذرد.» و امروز ما از کربلا گذشتیم، با راهپیمایی اربعین گذشتیم و امروز به سوریه رسیدیم و تا فتح قدس، تنها یک گام دیگر باقیست.