kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۲۰۶۲
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱

راه‌اندازی کتابخانه‌های جهادی در مناطق محروم خوزستان

مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از راه‌اندازی کتابخانه‌های جهادی در مناطق محروم استان خوزستان خبر داد.


سیاوش تقدسی افزود: خوشبختانه دانشجویانی که برای اردوی جهادی تابستان امسال ثبت‌نام کرده‌اند، بسیار بیشتر از سال قبل بود اما به دلیل کمبود امکانات و حمایت‌هایی که از گروه می‌شود جهادگران به صورت گزینشی انتخاب می‌شوند در حالی که توانایی پذیرش حداقل دو برابر این تعداد را داریم.
وی یادآور شد: نوع فعالیت گروه جهادی دانشگاه شهید چمران، در راستای منویات رهبر معظم انقلاب محرومیت‌زدایی و کمک به مستضعفین است.
وی بیان کرد: فعالیت‌های این گروه شامل کار «عمرانی» از جمله پروژه‌های احداثی و تکمیلی و کار «فرهنگی» است که فعالیت‌های فرهنگی که خود شامل برنامه‌های متنوع و مختلف می‌شود.
تقدسی در همین ارتباط توضیح داد: از جمله برنامه‌های فرهنگی اردوی جهادی امسال، راه‌اندازی کتابخانه جهادی در روستاهای محروم است که بدین منظور با فراخوان قبلی از کلیه جهادگران و علاقه‌مندان به فرهنگ کتابخوانی جهت تکمیل این کتابخانه درخواست شده بود.
مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در پایان گفت: اردوی جهادی تابستان سال 1396 از  هشتم تا هفدهم شهریور ماه در مناطق محروم  شهر صیدون شهرستان باغملک، برگزار می‌‌شود.