kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۲۰۳۸
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

*‌کسانی که با بی‌بصیرتی سعی در تخطئه فرهنگ جهاد و شهادت دارند، چشمان خود را باز کنند و ببینند که چگونه شهید حججی‌ها جهان‌بینی زینبی «ما رایت الا جمیلا» را برای ما معنی کردند.
8902---0914
* قاتل اصلی شهدای مدافع حرم از جمله شهید محسن حججی از یک طرف آمریکا و ایادی منطقه‌ای آن مثل عربستان است از سوی دیگر آن افرادی که در داخل حرف‌های دشمنان را تکرار می‌کنند و راه دشمن را برای ضربه زدن هموار می‌سازند شریک این جرائم آمریکا و ایادی آن محسوب می‌شوند.
0210--0915
* در صورت ناکارآمدی دولت دوازدهم این نمایندگان مجلس هستند که باید پاسخگوی سوالات مردم باشند. زیرا در آن صورت نمایندگان با رفتارهای بی‌خیال‌شان موجب وارد شدن زیان به مردم شده‌اند در حالی که خودشان از هرگونه آسیبی در امان مانده‌اند و بلکه آینده شغلی‌شان هم تضمین شده است.
2654---0938
* سخیف‌تر از این نمی‌شود که دولت و دولتی‌ها به نمایندگان مجلس برای بعد از پایان دوره نمایندگی وعده شغل بدهند! اینگونه نمایندگان چگونه می‌توانند از مردم در برابر مسئولان دفاع کنند و به مطالبات مردم توجه داشته باشند؟
2788---0937
* آقای زنگنه در مجلس اعلام می‌کند، هیئت رئيسه با وزرا برای شغل مناسب نمایندگان بعد از اتمام دوره نمایندگی جلسه می‌گذارد؟! عجب تعامل سازنده‌ای! الحمدلله گره کور مشکلات بیکاری که در کشور باز شده، فقط مانده بود 2 سال بعد که نمایندگان بیکار شدند مشکل شغل و دغدغه بیکاری نداشته باشند که آن هم حل شد!
9631---0916
* وقتی به مذاکرات مجلس شورای اسلامی در هنگام سخنان موافق و مخالف دقت شود، مشاهده می‌شود که اکثرا در حال گپ و گفت‌وگو هستند و تنها عده قلیلی به سخنان گوینده گوش می‌کنند. این در شأن مجلس که قرار است تصمیم مهمی بگیرد، نیست. آیا تصمیم‌گیری‌ برای رای به وزرا خارج از چارچوب توجه به سخنان مخالف و موافق انجام می‌شود؟ اصلا چرا موافق و مخالف صحبت می‌کنند؟
1713---0915
* تکلیف کابینه دوازدهم از قبل مشخص شده بود، از اظهارات نمایندگان مخالف که همانند موافق صحبت می‌کردند می‌شد نتیجه گرفت که سهم‌خواهی مدعیان اصلاحات و فراکسیون امید و... با رضایت طرفین به پایان رسیده است. این اتفاقات در حالی رخ داد که گویا هیچ‌گونه سهمی برای مردم در کابینه دولت در نظر گرفته نشده بود.
6612---034
* امیدوارم در آینده عواقب این‌گونه رای اعتماد به وزرا در مجلس را دیگر به دولت نهم و دهم حواله ندهند. آیا شعرخوانی و طنزپردازی برخی نمایندگان مذاکره برای بررسی صلاحیت وزرا بود؟! متعجبم که با کدام منطق، برخی نمایندگان جلسه تصمیم‌گیری برای چهار سال آینده کشور را به جلسه تفریح و شعرخوانی تبدیل کرده بودند!
ذوالفقاری -  تهران
* با پیگیری نطق‌های موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی، از ضعف مجلس و جای خالی نمایندگانی چون مدرس خیلی غصه خوردم! مثلا خام‌فروشی شده مایه افتخار دولت ‌و نمایندگان هم از آن استقبال می‌کنند!
3819---0916
* فاصله طبقاتی به پارکینگ خودرو هم رسید، به همراه خانواده‌ام و سوار بر خودروی تیبا به پارکینگ پاساژ پالادیوم در خیابان الف ولنجک مراجعه کردیم. مسئولان پارکینگ از ورود خودروی ما جلوگیری کردند و ما را به پارکینگ دیگری راهنمایی کردند و دلیل‌شان این بود که پارکینگ اصلی پاساژ مختص به خودروهای خارجی است! این اتفاق در یک جامعه اسلامی بسیار دردآور است.
2902---0912
* وزیر راه و شهرسازی بعد از 4 سال شعار مسکن اجتماعی باز هم با رد مسکن مهر این شعار 4 سال قبل خود را تکرار کرد ولی آیا چهار سال برای برداشتن یک گام در جهت تحقق مسکن اجتماعی مورد ادعا کم بود؟
5162---0939
* کوردلان بدانند امتی که با خدا عهد بسته است، شهادت‌طلب است و راه عزت را طی می‌کند و هرگز با شیطان مدارا نخواهد کرد و چه سخیف‌اند آنانی که راه برون رفت کشور از مشکلات را در دادن امتیاز به زورگویان عالم می‌دانند.
9891---0918
* مگر شرکت اماراتی به خاطر وزارت دوباره آقای زنگنه، پرونده کرسنت را به جریان نینداخت و ایران را محکوم نکرد؟ چطور ایشان دوباره برای پست وزارت توسط رئیس‌جمهور به مجلس معرفی شدند و مجلس به او رأی داد؟ مگر قحط‌الرجال است؟ چطور رئیس‌جمهور هم در مقابل میلیون‌ها بیننده از چنین شخصی تمجید و او را برند جهانی خطاب کرد؟
هاشمیان
* وزرای دوتابعیتی میلیاردی چگونه می‌توانند به فکر کوخ‌نشینان باشند و گره‌ای از مشکلات اینها را باز کنند؟!
طاهری
* برخی مخالفان وزرای پیشنهادی به نظرم نه خودشان فهمیدند که مخالفند و نه ملت! اگر قرار بود همه موافق باشند این چه بازی بود که 4 روز وقت مجلس و ملت را گرفتند؟! برخی نیز به جای وظیفه بررسی صلاحیت وزرا به عقده‌گشایی علیه برخی نهادها و افراد، مشغول بودند! خداوند عاقبت کشور را با این وکیل‌الدوله‌ها ختم به خیر کند.
وحیدی
* از مسئولان گرفته تا آحاد مردم هر کس هر کاری که می‌تواند در جهت حمایت و کمک از مردم مظلوم و ستم‌دیده یمن بکند باید انجام بدهد. حداقل با راه‌اندازی تظاهرات صدای مظلومیت این ملت را به گوش جهانیان برسانیم. یک جمعیت میلیونی به خاطر یک جنگ تحمیلی و ظالمانه با گرسنگی و وبا دست و پنجه نرم می‌کند.
8379---0936
* نامه‌ای از وزارت بهداشت منتشر شده که دارندگان بیمه سلامت فقط مجازند در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تحت پوشش بیمه سلامت خدمات دریافت کنند، در بحث درمان مدت‌هاست اشرافی‌گری خودنمایی می‌کند. یعنی اقشار کم‌درآمد هم رنج بی‌پولی را تحمل می‌کنند و هم رنج و درد بیماری را.
8704---0935
* از مسئولان بانک تجارت درخواست می‌شود ساعت کاری شعب خود را همانند سایر بانک‌ها تا ساعت 16 قرار دهند. درحال حاضر ساعت کاری اعلام شده تا 14/30 دقیقه است که نیم ساعت قبل از پایان ساعت کاری درب شعب بسته و ساعت پایان کار اعلام می‌شود.
مهندس مینائی
* 26 هزار متر زمین‌های قنبرآباد مسجدسلیمان توسط وزارت نفت تصاحب شده و هیچ توجهی به مالکین آن نمی‌شود و متأسفانه وزیر هم با درخواست ملاقات صاحبان ملک موافقت نمی‌کند. چرا؟!
قریب هستی
* در برنامه امتحانات دانشگاه آزاد پیشوای ورامین دو درس مهم سال آخر رشته ژنتیک در یک روز قرار داده شده است. واحد ورامین اعلام کند از این کار چه هدفی دارد؟!
غفران
* محور ماشین‌های خرمن‌کوب کشاورزان به دلیل نداشتن حفاظ حادثه‌ساز شده است. چرا شرکت‌های سازنده برای حفاظ محور چرخنده این دستگاه فکری نکرده‌اند؟
0685---0916
 *بی‌توجهی دولت به معضل بیکاری که به گسترش فقر و آسیب‌های اجتماعی دامن می‌زند، برخی جوانان فارغ‌التحصیل (رشته‌هایی مثل برق، مکانیک، حقوق، اقتصاد، فیزیک، حسابداری، تأسیسات و...) را به خدمت در بوتیک‌ها، شیرینی‌فروشی‌ها و... برای دریافت دستمزد گاه سیصدهزار تومان در ماه واداشته است. کارهایی بیهوده و کم‌ارزشی که نه به درد اقتصاد جامعه می‌خورد و نه برای خودشان مفید است.
حسین طاهری- بیرجند
* با اینکه در سطح شهرستان اصفهان تعداد زیادی تلفن‌های کارتی وجود دارد ولی مدت زمان زیادی است که در دفاتر مخابراتی و پیشخوان کارت تلفن توزیع نمی‌شود.
2143---0913
* وضعیت نیروهای شرکتی وزارت بهداشت ناراحت‌کننده شده است. چرا از شرکت‌های تعاونی که مورد تأکید قانون اساسی است استفاده نمی‌کنند؟
1724---0910