kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۱۹۶۱
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷
تعداد فدراسیون‌ها باید کم شود

وزیر ورزش: برای مبارزه با فساد خودم به میدان می‌آیم



وزیر ورزش و جوانان می‌گوید انتظارش از فدراسیون‌ها این است که در حساب و کتاب و هزینه کردن اعتبارات دولت ، اعزام‌ها ، ‏اردو‌ها و... قانونمند شوند. گزیده‌ای از تازه‌ترین صحبت‌های مسعود سلطانی فر در ادامه می‌آید:
* در موضوع مقابله با فساد خود من پای کار هستم و تلاش می‌کنم این موضوع هر چه سریعتر تا یک ماه آینده با ساز و کاری معین، عملیاتی شود و بزودی سامانه‌ای برای ارتباط با مردم و گرفتن گزارش در این مورد در سطح وزارتخانه ایجاد می‌کنیم.
 * صیانت حرفه‌ای و اخلاقی شامل تمام موارد از ساخت و ساز تا انتصاب و مدیریت بخشها، استادیوم‌ها ، اردوها ، تماشاگران و حتی لیدرها و رفتار کادرفنی و تمام افراد دخیل در ورزش خواهد شد.
* انتظارم از فدراسیون‌ها خیلی بیشتر از اینهاست بویژه در حساب و کتاب و هزینه کردن اعتبارات دولت ، اعزام‌ها ، ‏اردو‌ها و... تمام مسایل فدراسیون‌ها بایستی قانونمند باشد و رئیس‌فدراسیون تحت هر عنوان پاسخگوی تمام موارد مربوط به فدراسیون خود در مقابل رسانه‌ها و مردم و مسئولان خواهد بود و هیچ‌کس اجازه حیف و میل اموال مردم و دولت را ندارد.
* میانگین سن مدیران ورزش ایران را بین ۸ تا ۱۰ سال جوانتر می‌کنیم هدف من کادر سازی برای ده سال آینده ورزش کشور است.
* در بحث تعداد فدراسیون‌ها باید تجدید نظر ‏کنیم. برخی بخش‌ها نیازی به سطح مدیریتی فدراسیونی ندارد و الان شاهد هستیم بیشتر اعتبارات دولت برای برخی فدراسیون‌ها صرف حقوق و مزایای کارکنان می‌شود.‏