kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۰۷۴۶
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷
در نمایشگاه فناوری‌های نوین شهری در اصفهان

نخستین خودروی سوخت‌رسان ایران به نمایش گذاشته شد

نخستین خودروی سوخت‌رسان ایران در نخستین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی فناوری‌های نوین شهری در اصفهان به نمایش گذاشته شد.



مسئول فنی تولیدکننده نخستین خودروی سوخت‌رسان در ایران در حاشیه برگزاری نخستین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی فناوری‌های نوین شهری اظهار کرد: ویژگی اصلی این خودروی سوخت‌رسان این است که دیگر لازم نیست مردم برای سوخت‌گیری به پمپ بنزین مراجعه کنند این پمپ بنزین است که به دم در منزل مردم می‌آید و باک خودروها را پر می‌کند.
امیرحسین امینی تصریح کرد: اپلیکیشنی با نام سوخت‌رسان ساخته شده که مردم با استفاده از آن میزان سوختی را که احتیاج دارند به همراه مشخصات اعم از آدرس در آن اپلیکیشن وارد کرده و درخواست سوخت از خودروی سوخت‌رسان را می‌کنند.
وی با بیان اینکه خودروی سوخت‌رسان به محل خودرو درخواست سوخت می‌آید و باک بنزین خودروی مورد نظر را پر می‌کند، تأکید کرد: این اقدام با تمام استانداردهای جهانی و ایمنی کامل انجام می‌شود که هم برای ساخت خودروی سوخت‌رسان و هم برای اپراتورهای این خودرو از استاندارد روز استفاده شده است.
نخستین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی فناوری‌های نوین شهری از 13 لغایت 15 مردادماه با حضور 22 نماینده از کشورهای خارجی از جمله اروپایی در اصفهان برگزار شد.