kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۰۲۷۵
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش:

تمام تحرکات دشمن رصد می‌شود

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش جمهوری اسلامی گفت: امروز نیروهای مسلح همه تحرکات دشمن را رصد و کنترل کرده و نخواهند گذاشت تعرضی به خاک جمهوری اسلامی ایران شود.



به گزارش ایرنا، امیرسرتیپ دوم رضا آذریان در صبحگاه قرارگاه عملیات تاکتیکی لشکر 30 گرگان اظهار داشت: ارتش کشور ما یک نیروی ولایی، مردمی و قدرتمند است و این وجه تمایز و برتری ارتش ایران نسبت به سایر ارتش‌های دنیاست.
وی با اشاره به اینکه باید روز ‌به ‌روز توان رزمی و آمادگی دفاعی خود را تقویت کنیم، تصریح کرد: هر موقعی که موشکی را به هوا پرتاب می‌کنیم، بدن دشمن به لرزه در می‌آید.
امیرسرتیپ دوم آذریان همچنین تاکید کرد: وقتی می‌‌گوییم پا در رکاب ولایت هستیم، این را باید در عمل ثابت کنیم که تاکنون هم چنین بوده است.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش با بیان اینکه تقویت نیروهای مسلح سبب تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود، افزود: در هشت سال دفاع مقدس از مرز و دین دفاع کردیم و ضمن افتخار به این دفاع، بر آن پایدار خواهیم ماند.
وی تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح همه تحرکات دشمن را رصد و کنترل کرده و نخواهند گذاشت تعرضی به خاک جمهوری اسلامی ایران شود.