kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۰۲۳۷
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳
سیچلو: از حالا به سراغ هدف اصلی‌مان می‌رویم

عنوان پنجمی امیدهای والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

تیم ملی والیبال امید ایران موفق شد با پیروزی سه بر یک برابر تیم ملی چین به عنوان پنجمی والیبال قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ دست یابد.


در روز پایانی نوزدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۱۷ که به میزبانی اندونزی و با حضور ۱۶ تیم برتر قاره کهن برگزار شد تیم ملی امید ایران موفق شد در آخرین دیدار خود و برای کسب عنوان پنجمی آسیا، تیم چین را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.امیدهای والیبال ایران با وجود شکست در ست نخست، در ست‌های بعدی توانستند شاگردان رائول لوزانو در تیم ملی چین را مغلوب کنند و ضمن جبران شکست مرحله قبل برابر این تیم به عنوان پنجمی آسیا دست یابند. ست‌های این بازی با نتایج ۱۵ ـ ۲۵، ۲۵ ـ ۱۷ ، ۲۵ ـ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ به سود شاگردان خوآن سیچلو به پایان رسید.
سیچلو: باید به این تیم افتخار کرد
خوان سیچلو سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران پس از پیروزی سه بر یک برابر چین و کسب عنوان پنجمی آسیا در مورد مهم‌ترین دستاورد این مسابقات اظهار داشت: نکات زیادی از این تورنمنت یاد گرفتیم. بازی اولی که با چین داشتیم بسیار تحت فشار قرار گرفتیم و نتوانستیم به چیزی که می‌خواستیم دست پیدا کنیم. در آن بازی‌اشتباهات زیادی داشتیم و نتیجه را از دست دادیم. روز بعد‌اشتباهاتمان را اصلاح کردیم و عملکرد خوبی برابر استرالیا داشتیم. وی ادامه داد: پس از آن با اندونزی روبرو شدیم که درس بسیار بزرگی برای تیم داشت. تیم اندونزی را دست‌کم گرفتیم و به همین دلیل اعلام کردم که مقصر اصلی آن شکست من هستم، چون نتوانسته بودم بازیکنان را متوجه کنم تا حریف را دست‌کم نگیرند. سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران گفت: بحثی که من در مورد دست‌کم گرفتن حریف مطرح می‌کنم، این است که بازیکنان تمام توان خود را به کار نمی‌گیرند و این اتفاق امروز(دیروز) هم رخ داد. بعد از ست اول من عصبانی شدم، اما خدا را شکر می‌کنم به بازی برگشتیم و پیروز شدیم. تکرار می‌کنم که باید به این تیم افتخار کرد. تمام نفرات این تیم تحت فشار تمرین و برای پیشرفت روز به روز تلاش کردند.سیچلو عنوان کرد: به همه بازیکنانم و اعضای کادر فنی تبریک می‌گویم که همه کمک کردند تا روز به روز بالاتر برویم و پیشرفت کنیم. افتخار می‌کنم که کادر فنی خوبی داشتم و از حالا باید به سراغ هدف‌ اصلی‌مان یعنی مسابقات قهرمانی امیدهای جهان برویم.