kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۰۲۳۴
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳
غلامی با در آوردن پیراهن تیم ملی، خودش را کنار گذاشت

داورزنی: مجبور شویم با استعفای رحیمی موافقت خواهیم کرد


معاونت ورزش قهرمانی درباره کنار گذاشتن عادل غلامی بیان کرد: پیراهن تیم ملی حرمت دارد و غلامی با در آوردن آن، خود را از تیم ملی کنار گذاشت.محمدرضا داورزنی درباره اخراج عادل غلامی از تیم ملی، استعفای علیرضا رحیمی رئیس‌فدراسیون هندبال و... به اظهار نظر پرداخت که گزیده‌ای از صحبت‌های وی در ادامه می‌آید:
* اخراج عادل غلامی از تیم ملی والیبال اتفاقی جدید در ورزش نیست. همه بازیکنان باید در خدمت تیم ملی باشند، حرف اصلی در تیم ملی رعایت نظم و انضباط است. در گذشته نیز شاهد چنین اتفاق‌هایی بودیم و بازیکنانی که نظم را رعایت نکردند از تیم ملی کنار گذاشته شدند. مشاجره به وجود آمده بین عادل غلامی و محمد موسوی منجر شد او نتواند عصبانیت خود را کنترل کند و پیراهن تیم ملی را از تن درآورد و این برای تیم ملی یک حرکت ناشایست است. در واقع غلامی خودش را از تیم ملی کنار گذاشت.
* علیرضا رحیمی از سه هفته گذشته استعفای خود را به دلیل جو سنگین، فشارهایی که ناشی از بدهکاری فدراسیون هندبال بر دوش داشت و همچنین تهمت‌ها و حرف‌های بی‌ربطی که زده می‌شد، داد و نتوانست فضا را تحمل کند و احساس کرد که ماندن و ادامه کار به او لطمه خواهد زد. در مجموع ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا رحیمی را مجاب به ادامه کار کنیم چرا که او مدیر شایسته‌ای است و امیدوار بودیم کار را ادامه دهد اما اگر اصرار به استعفا داشته باشد مجبور هستیم بپذیریم.
* اساسنامه فدراسیون‌ها به مرحله نهایی رسیده است و تا آخر هفته به هیئت دولت خواهد رفت تا مراحل تصویب آن انجام شود. همچنین به فدراسیون‌ها نیز ابلاغ خواهد شد تا آن را به فدراسیون‌های جهانی خود ارائه دهند. تا پایان سال انتخابات 17 فدراسیون برگزار خواهد شد. فدراسیون‌های مختلفی داریم مانند نجات غریق که از ماه جاری ثبت نام آنها آغاز خواهد شد. همچنین دوره ریاست فدراسیون‌های شنا، سه گانه، کوهنوردی و 5 فدراسیون دیگر بزودی به اتمام می‌رسد. تکواندو نیز در دی ماه دوره اش به پایان می‌رسد. در فدراسیون والیبال نیز سعی ما بر این است در کوتاه‌ترین زمان ثبت‌نام‌ها را انجام دهیم.