kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۸۲۰۷
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳

برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک در 20 مهر ماه

انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک بیستم مهر ماه برگزار می‌شود و دو هفته دیگر نیز فدراسیون‌ها باید نفرات خود را معرفی کنند.


جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک  پس از وقفه شش هفته‌ای در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.مهم‌ترین مصوبه این جلسه تعیین زمان برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران بود. براساس تصویب هیئت اجرایی انتخابات کمیسیون ورزشکاران بیستم مهر ماه انجام خواهد گرفت.تا دو هفته‌ ‌آینده نیز آیین‌نامه‌ این کمیسیون نهایی می‌شود و کار ثبت‌نام کاندیداها انجام خواهد گرفت. از این رو به فدراسیون‌های  المپیکی و آسیایی اعلام شده تا اسامی ورزشکاران خود را اعلام کنند.
در مورد ورزشکارانی که ممکن است با فدراسیون خود مشکلاتی داشته باشند و از طرف فدراسیون مربوطه معرفی نشوند، قرار است در این دو هفته‌ هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک راهکاری را انتخاب کند تا این قبیل ورزشکاران بتوانند در انتخابات کمیسیون حضور داشته باشند.  شاهرخ شهنازی، دبیر کل و سخنگوی کمیته ملی المپیک در مورد دیگر مصوبات این جلسه، گفت‌: اصغر رحیمی، سرپرست کاروان ایران در بازی‌های داخل سالن آسیا، گزارشی را درباره کاروان اعزامی ایران و رشته‌هایی که وضعیت شان مورد بررسی قرار گرفته است، اعلام کرد که این گزارش مورد تایید اعضای هیئت اجرایی قرار گرفته است و کمیته ملی المپیک  در بحث اعزام کاروان به بازی‌های داخل سالن آسیا نه تنها از برنامه‌ها  عقب نیست،‌ بلکه پیشرفت خوبی هم در این زمینه  داشته است. کاروان ایران بیش‌از 400 نفر خواهد بود که شامل ورزشکار، مربی، سرپرست، کادر پزشکی و خبری را شامل می‌شود.