kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۸۱۹۸
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲

آغاز دومین اردوی تیم ملی هندبال از اواخر تیرماه

مربی تیم ملی هندبال از تشکیل دومین اردوی تیم ملی در ۲۱ تیرماه خبر داد و گفت: بازیکنان شهرداری مجبور شدند برای رسیدن به حقوق خود از طریق مراجع قانونی اقدام کنند.

 

علیرضا حبیبی در مورد برگزاری دومین مرحله اردوی تیم ملی هندبال اظهار کرد: مقرر بود که بعد از اتمام کلاس تخصصی مربیگری، اردوی تیم ملی پیگیری شود. با این وجود ۲۱ تیرماه زمان برگزاری دومین مرحله اردوی تیم ملی هندبال تخمین زده شد.
او ادامه داد: زمان زیادی تا تورنمنت سئول کاپ باقی نمانده و تنها می‌توان ۲ مرحله اردو برگزار کرد. بر این اساس این اردوها در تهران و از هفته دیگر آغاز خواهد شد.
سرمربی فصل قبل تیم هندبال شهرداری کاشان در مورد مشکلات پیش آمده برای این تیم گفت: متاسفانه علی‌رغم اینکه تیم شهرداری کاشان توانست قهرمان فصل قبل لیگ برتر شود، اما هنوز مطالبات کادر فنی و بازیکنان را پرداخت نکرده است. دیگر دارد کار به جای باریک می‌کشد و بازیکنان مجبور شدند برای رسیدن به حق و حقوق‌شان از طریق مراجع قانونی اقدام کنند.
وی گفت: چهارم شهریورماه زمان آغاز لیگ برتر هندبال است و زمان زیادی تا آن موقع نمانده است. شهرداری کاشان قهرمان دوره قبل لیگ برتر، مجوز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را به عنوان نماینده ایران کسب کرده است. اکنون شهرداری کاشان باید موضوع را مدیریت کند تا بتواند برای فصل آینده تصمیم بگیرید. زمان زیادی تا آغاز رقابت‌ها نمانده و باید هرچه‌ سریع‌تر برای پرداخت مطالبات گذشته و جذب بازیکن و کادر فنی اقدام کند.