kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۸۱۸۹
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱

دستگیری سارقان مسلح طلا فروشی شرق تهران در کمتر از 3 ساعت

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از یک فقره سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی در شرق تهران خبر داد و گفت: سه سارق مسلح در کمتر از سه ساعت دستگیر شدند.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار عباسعلی محمدیان در جمع خبرنگاران گفت: ساعت 11 صبح روز 15 تیر یک فقره سرقت مسلحانه از طلا فروشی در شرق تهران به  مرکز فوریت‌های پلیس 110 گزارش و بلافاصله پلیس وارد عمل شد.
محمدیان افزود: سه سارق با یک موتور سیکلت و دو قبضه اسلحه وارد طلا فروشی شدند و با تهدید اسلحه مقداری طلا را سرقت کردند و قصد فرار داشتند که با دخالت مردم و حضور ماموران کلانتری یکی از سارقان به همراه یک قبضه اسلحه دستگیر شد و دو نفر دیگر  فرار کردند .
وی ادامه داد: به علت اهمیت موضوع و پیشگیری از فرار دو سارق دیگر به سایر نقاط کشور پلیس با بسیج کارآگاهان ویژه سرقت‌های مسلحانه و به کارگیری همه امکانات و پشتیبانی‌های پلیسی در کمتر از سه ساعت هویت افراد فراری را تشخیص داد و در نهایت آنان را دستگیر کرد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: پلیس در برابر مجرمانی که با جرائم مسلحانه احساس امنیت را در جامعه از بین می‌برند و موجب فکر ناامنی در میان مردم می‌شوند با قاطعیت وارد عمل می‌شود.
سردار محمدیان به مجرمان این چنینی هشدار داد بدانید پلیس با امکان، توانمندی و تجهیزاتی که در اختیار دارد در کوتاهترین زمان ممکن سارقان مسلح را دستگیر می‌کند.وی با قدردانی از دستگاه قضا برای برخورد قاطع با این نوع از مجرمان گفت: قطعاً این سه سارق از سرنوشت سارقان مسلح قبلی خبری نداشته‌اند که دست به این کار خطرناک زدند.