kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۸۱۳۶
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹
سردار فضلی اعلام کرد

محرومیت‌زدایی در 7 استان کشور در قالب طرح کرامت بسیج

جانشین سازمان بسیج مستضعفین از اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در 7 استان کشور خبر داد.


به گزارش فارس از تبریز سرتیپ علی فضلی که برای شرکت در جلسه قرارگاه جوادالائمه سازمان بسیج مستضعفین به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، در تشریح طرح کرامت بیان کرد: بسیج در حوزه آسیب‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی که دغدغه اصلی مردم و نگرانی رهبر معظم انقلاب است در قالب طرح کرامت در 7 استان کشور اقدامات وسیعی را با مشارکت وزارت کشور و دیگر دستگاه‌‌های مسئول پیگیری می‌کند. مردم در این محلات دچار محرومیت هستند و معضلات اجتماعی به نسل جوان آسیب زده است و ما با همه توان به دنبال محرومیت‌زدایی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی با به‌کارگیری توان نیروی مردمی بسیج هستیم.
وی با اشاره به اهداف اساسی این طرح و گام‌های موفق در 70 محله انتخاب شده برای اجرای طرح کرامت گفت: قطعا با روحیه جهادی و بسیجی و با هماهنگی و بسترسازی لازمه این طرح به نتایج بهتری خواهد رسید.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سوابق درخشان سپاه و بسیج در آذربایجان شرقی در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی، اظهار امیدواری کرد که با فضل الهی در آینده نه چندان دور شاهد نتایج مثبت این طرح در محلات محروم مواجه با آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود. گام‌های مهم اولیه برداشته شده است و با پیش‌بینی الگوهای اجرایی قطعا شاهد آبادانی این محلات و رفع معضلات اجتماعی خواهیم بود.