kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۷۲۲۷
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اعلام کرد

انهدام 2 باند مسلح قاچاق مواد مخدر و کشف یک تن و 772 کیلوگرم مواد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با انهدام 2 باند مسلح مواد مخدر چهار قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و یک تن و 772 کیلوگرم مواد افیونی در عملیات تکاوران پلیس در جنوب این استان کشف شد.

زاهدان - خبرنگار کیهان:

سرتیپ حسین رحیمی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان‌های سراوان، ایرانشهر و سیب و سوران اعضای یک باند مسلح که از مناطق صفر مرزی به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای کوهستانی و تیزرو اقدام به جابه‌جایی مواد مخدر به جنوب استان می‌کردند را مورد شناسایی قرار دادند.
وی تصریح کرد: اعضای این باند مسلح پس از وارد شدن به کمین تکاوران پلیس در ارتفاعات میان سراوان و ایرانشهر با آنان به صورت مسلحانه درگیر شدند.
وی ادامه داد: ماموران بعد از مدتی درگیری مسلحانه علاوه بر توقیف چهار دستگاه خودرو، یک تن و 248 کیلوگرم تریاک، 52 کیلوگرم هروئین و 2 قبضه سلاح کلاش را کشف و سه قاچاقچی حرفه‌ای را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به شناسایی یک باند مسلح مواد مخدر دیگر گفت: در این عملیات ماموران انتظامی شهرستان‌های خاش و مهرستان پس از شناسایی قاچاقچیان مسلح و تیراندازی سوداگران مرگ، با آنان درگیر شده و بعد از حدود نیم ساعت درگیری مسلحانه علاوه بر توقیف 2 دستگاه خودرو و دستگیری یک قاچاقچی، 472 کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کردند.