kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۶۳۳۳
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* به عنوان بزرگ‌ترین دارنده مخازن گاز جهان در صادرات گاز سهم یک درصدی در جهان داریم اما در واردات سنگ پا و خلال دندان و لوازم آرایشی رکورددار جهان هستیم! آقای رئیس‌جمهور برجام قرار بود این دستاوردها را داشته باشد؟ آیا مجلس قصد ندارد دلیل این دستاورد درخشان برجامی را از آقای زنگنه بپرسد؟!
اسماعیل خوبرو و سیاهکلی- رشت
* اگر آقای رئیسی رئیس‌جمهور شده بودند و این حوادث تروریستی در تهران رخ می‌داد جیغ بنفش حضرات به هوا می‌رفت! که سایه جنگ را که گفته بودیم دیدید؟ ولی خدا به نیروهای انقلابی و امنیتی، قوت و نصرت عنایت کند که رفع سایه ناامنی در هر شرایطی مدیون جانفشانی آنان است.
3104---0912
* امنیت امروز جامعه مرهون سپاه، بسیج، ارتش و ناجاست نه برجام! هیچ انسان عاقلی با سنگ شیشه ساختمان خودش را نمی‌شکند گرچه متأسفانه هستند افرادی که اقدام به چنین کاری می‌کنند؟! برخی برای کوبیدن نهادی، امنیت کشور را به خطر می‌اندازند... خداوند اینها را از خواب غفلت بیدار کند.
3630---0939 و 7250---0919
* وقتی آقای رئیس‌جمهور از زندان و اعدام تروریست‌ها گلایه می‌کند باید از این به بعد علی برکت‌الله از این جانیان در کاخ ریاست جمهوری پذیرایی به عمل آورد تا برای آمریکایی‌ها ثابت شود ایران برخلاف تعهدات داده شده آقایان عمل نکرده است.
8853---0921
* وقتی آقای رئیس‌جمهور مدعی است با مذاکره و برجام سایه ناامنی را از سر کشور دور کرده چرا اجازه دادند در حادثه ترور در مجلس شورای اسلامی نیروهای نظامی و امنیتی کشور ورود پیدا کنند و با تیراندازی تروریست‌ها را از بین ببرند، مگر قرار نیست همه مشکلات از طریق مذاکره حل بشود؟!
4396---0913
* ای کاش در برخورد با مهاجمان تروریستی 17/خرداد/ در مجلس، نیروهای امنیتی، عملیات گازانبری را با حضور و همراه متلک‌گویان انتخاباتی انجام می‌دادند تا بفهمند امنیت چگونه به دست می‌آید؟!
4988---0911
* وقتی آقای روحانی ریاست محترم جمهوری در این چهار سال و نیز در تبلیغات انتخاباتی و هنگام مناظره دانسته یا ندانسته حفره‌های امنیتی ایجاد می‌کرد طبیعی بود که داعشی‌ها در تهران اقدام تروریستی داشته باشند. از ماست که بر ماست.
3446---0912 و 6339---0911
* با تروریست‌هایی که دستگیر می‌شوند نباید برخورد بشود! چون چند سال دیگر فردی مثل آقای روحانی پیدا می‌شود و جای شهدای ترور و قاتلین آنها را عوض می‌کند!
9745---0913
* دولتی که با هدف افزایش رأی خود در انتخابات جای شهدا و جلادان در دهه 60 انقلاب را جابجا می‌کند چگونه می‌تواند در مبارزه با تروریسم و تروریست‌ها موفق عمل کند؟
8180---0903
* شاید اگر همه مردم به ویژه نسل‌های جدید انقلاب در جریان ریز جنایت‌های تروریست‌های دهه 60 انقلاب و 17 هزار شهید ترور این دوران قرار می‌گرفتند بعضی‌ها مثل آقای روحانی نمی‌توانستند جای شهدا و جلادان روسیاه را جابجا کنند و استفاده خودشان را ببرند.
0594----0912
 * اقدامات تروریستی تهران کاملا هدفمند و از سوی سرویس‌های جاسوسی دشمن طراحی شده بود تا انتقام خود را از ایران به عنوان حامی اصلی مقاومت که نقش کلیدی در به شکست کشاندن توطئه غرب در به کارگیری تکفیری‌ها داشته بگیرند و از سوی دیگر می‌خواهند جنگ را به داخل کشور بکشانند ولی با اقتدار نیروهای مسلح، امکان تحقق این پروژه در کشور در حد صفر است... افرادی که اقتدار نیروهای مسلح را زیر سؤال می‌برند به خود بیایند.
5411---0918
* آقای روحانی مدام گفتند فضا را امنیتی نکنید و با حمله به بسیج و سپاه و انتقاد علیه نیروهای انقلابی سعی در تضعیف نهادهای مردمی را داشتند اما حادثه تروریستی تهران نشان داد که امنیت و آرامش داخل کشور به دلیل از خود گذشتگی همین فرزندان ایران اسلامی است. امیدوارم از این حادثه تلخ آقای روحانی درس بزرگی آموخته باشد.
مهاجری
* به مسئولان عرض می‌کنم اگر واقعا تصمیم بر قلع و قمع پشتیبانان داعشی‌های تروریست داخل کشور را دارند فکری برای مدیریت روزنامه‌های زنجیره‌ای بکنند. برخی از مطالب و تصاویری که در این ایام چاپ کردند واقعا بوی دشمنی با سرکوب‌کنندگان داعش می‌داد.
8181---0933 و 4446---0913
* آقای روحانی در ایام تبلیغات انتخاباتی اعلام کرد اگر به من رأی دهید تمام تحریم‌ها را لغو خواهم کرد!‌پس این تحریم‌های جدید سنای آمریکا چیست؟ مردم به شما رأی دادند تا کشور ناامن نشود. پس چطور گروهک تکفیری داعش در تهران جولان داد؟!
5589---0914
* کسانی که در انتخابات برای منافقین و تروریست‌های دهه 60 اشک تمساح ریختند، امروز چشم و گوش خود را باز کنند که خواسته یکپارچه امت شریف ایران، اعدام منافقین و تروریست‌های دهه 90 است و به هم‌کیشان خود هم وصیت کنند که در سال‌های بعد برای این تروریست‌های کوردل که 18 نفر از عزیزان را با زبان روزه به شهادت رساندند اشک تمساح نریزند.
حاج‌طبا
* بعد از اجرای برجام و بعد از انتخاب مجدد آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری آنچه در عمل دیده می‌شود هم تحریم‌ها افزایش پیدا کرد و هم ناامنی به تهران پایتخت کشور رسید. به قول معروف چه می‌خواستیم چه شد!
6158---0936
* وقتی طبق حکم قرآن نباید اموال خود را در اختیار سفیه و سفیهان قرار بدهیم به طریق اولی باید در مسائل فرهنگی کشور مواظب باشیم سرنوشت ما را خارجی‌ها تعیین نکنند بنابراین آن کسانی که اجرای سند آموزش 2030 را پذیرفته‌اند کار غیرعاقلانه‌ای انجام داده‌اند و باید هزینه آن را بپردازند و از مسئولیت کنار بکشند. این مطالبه را ملت باید داشته باشد.
اخوان
* دولت‌هایی که بر سر کار می‌آیند باید بدانند و بپذیرند که حکم مستاجر نظام و کشور را دارند. پس باید اولا در طول اجاره‌نشینی به خانه یعنی کشور و نظام آسیب نزنند. ثانیا به دنبال تحمیل خود به هر قیمت نباشند. ولی گویا مزه قدرت در دهان بعضی‌ها آنان را به تحلیل اشتباه می‌اندازد.
5364---0912
* با آشکار شدن تخلفات گسترده انتخاباتی اصلاح‌طلبان و بسته شدن لیست نامزدهای شورای شهر با دریافت پول‌های میلیاردی از افراد بر همگان معلوم شد دموکراسی از دید این حزب و جناح جز «مردم‌سواری» نیست.
8895---0919