kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۶۱۶۸
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳

اخبار کوتاه از فوتبال


تردید استیلی برای حضور در نفت تهران
سرمربی پیشین پرسپولیس برای قبول هدایت تیم فوتبال نفت تهران تردید دارد. بعد از اینکه علی کریمی پیشنهاد نفت تهران را به دلیل مشکلات مالی در این باشگاه رد کرد، حالا حمید استیلی هم برای حضور در این تیم تردید دارد. نفت تهران با مشکلات مالی مواجه شده و تعدادی از بازیکنان این تیم هم جدا شده‌اند.در حال حاضر مهمترین گزینه نفتی‌ها استیلی است ولی این مربی برای حضور در نفت تردید دارد و پاسخ قاطعی به مسئولان این باشگاه نداده است.از افشین پیروانی به عنوان دیگر گزینه هدایت نفتی‌ها یاد می‌شود.
پورغلامی: با خونه به خونه به توافق رسیده‌ام
مربی فصل گذشته تیم فوتبال پیکان اعلام کرد که با مسئولان خونه به خونه به توافق رسیده است.فرهاد پورغلامی در خصوص اینکه گفته می‌شود به عنوان سرمربی تیم فوتبال خونه‌ به‌ خونه بابل انتخاب شده است، اظهار داشت: به دعوت حسن‌زاده مالک باشگاه به بابل آمدم. ما جلسه سه ساعته‌ خوبی را برگزار کردیم و به توافق اولیه رسیدیم. در حال حاضر هم مشغول بازدید از امکانات باشگاه خونه به خونه هستیم. گفته می‌شود مسئولان خونه به خونه در حال بررسی گزینه‌های سرمربیگری هستند که در این راستا، بیشتر با پورغلامی به توافق رسیده‌اند، اما هنوز قطعی نشده است.
استقلال امروز با جپاروف و ماشاریپوف مذاکره می‌کند
مسئولان باشگاه استقلال قرار است امروز با دو بازیکن تیم ملی ازبکستان مذاکره کنند.علیرضا منصوریان برای فصل آینده روی ماشاریپوف، هافبک تیم ملی ازبکستان حساب باز کرده و قرار است مسئولان استقلال با این بازیکن مذاکره کنند. از طرفی استقلالی‌ها معتقدند که سرور جپاروف با این تیم قرارداد دارد و قرار است امروز در مورد این موضوع با هافبک ازبکستانی مذاکره کنند.تیم ملی ازبکستان برای بازی با ایران در کشورمان حضور دارد و این بهترین فرصت برای باشگاه استقلال است.استقلال همچنین درصدد جذب یک مدافع راست است که گزینه اول آنها رامین رضاییان است.اگر این تیم موفق به جذب رضاییان نشد، مهدی شیری مدافع پیکان را جذب خواهد کرد.
مرفاوی: جُرم من چیست که پولم را نمی‌دهند؟
سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم گفت: پس از این همه سال پیگیری برای گرفتن طلبم از استقلال، می‌گویند باید نامه بنویسی.صمد مرفاوی درباره طلبش از باشگاه استقلال اظهار داشت: تلفنی با پندار توفیقی در این باره صحبت کردم، اما او به من گفت باید نامه‌ای بنویسم و قید کنم که فلان مبلغ طلب دارم. پس از این همه شفاهی حرف زدن و سال‌ها مراجعه کردن به سازمان لیگ رفتن، تازه می‌گویند باید نامه بنویسی. 130 میلیون تومان از سال 88 طلب دارم که مالیات آن را از آن سال به بعد پرداخت کرده‌ام. در شرایطی که پولی نگرفته بودم مالیاتش را پرداخت کردم.وی افزود: پس از 8 سال می‌گویند برای طلبت باید نامه بنویسی. اگر طلبم را آن زمان می‌گرفتم تا الان آپارتمان خریده بودم! این مبلغ در قبال پول‌های میلیاردی که به بازیکنان می‌دهند، مبلغی نیست. من پیش از این به سازمان لیگ شکایت کرده بودم و حکم دارم، اما هنوز به جایی نرسیده‌ام. مگر می‌شود از سال 88 طلب داشته باشم ولی پولم را ندهند؟ به من گفتند برو به سازمان لیگ شکایت کن تا آنجا پولت را بگیری، اما فعلا خبری نیست. سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم گفت: جُرم ما چیست که پول‌مان را نمی‌دهند؟ طلب دو فصل پیش صبا را هم نگرفته‌ام، در حالی مالیات آن را هم باید بپردازم. مالیات برعهده باشگاه صبا بود، اما پرداخت نشده است. وقتی پولی نگرفته‌ام، چطور می‌توانم مالیات بدهم.
آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر
*شهریار مقانلو بازیکن فصل گذشته پیکان با قراردادی دو ساله به تیم ملوان انزلی پیوست. این بازیکن پس از حجت صدقی، دومین بازیکن جذب شده ملوانان از پیکان است که هر دو برای خدمت سربازی به ملوان آمده‌اند.
*باشگاه استقلال خوزستان پس از واگذار شدن به اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان کار خود را در نقل و انتقالات آغاز و در اولین اقدام عباس بوعذار را جذب کرد.هافبک فصل گذشته نفت تهران پس از توافق با حیدری با استقلال خوزستان قرارداد امضا کرد.همچنین میثم مجیدی که بعد از ترک استقلال راهی صبای قم شد اما با این تیم به لیگ یک سقوط کرد حالا در آستانه بازگشت به تیم پیشین خود، استقلال خوزستان است. مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان ضمن تایید خبر فوق در خصوص حضور کولیبالی در این تیم عنوان کرد: با این بازیکن نیز به توافق دست پیدا و قرارداد را برای او ارسال کردیم تا آن را امضا کند. مشکلی برای قرارداد با کولیبالی نداریم و به توافقات کلی دست یافتیم. ضمن اینکه در کنار جذب کولیبالی به دنبال جذب یک مهاجم و یک هافبک خارجی نیز هستیم و به احتمال زیاد تا چند روز آینده رسما نام آنها را اعلام می‌کنیم.
*محمد ابراهیمی جزو بازیکنانی است که یک سال دیگر با تراکتورسازی قرارداد دارد و بدین ترتیب در لیگ هفدهم هم عضو سرخپوشان خواهد بود.اخیرا ابراهیمی زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی سر داده و در یکی از شبکه‌های مجازی از هواداران تراکتورسازی خداحافظی کرده است. مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی دیروزاعلام کرد این بازیکن یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد.به نظر می‌رسد محمد ابراهیمی نگران وضعیت مالی خود است و اظهار نظر منتسب به وی در فضای مجازی بابت همین موضوع است.
*محمدرضا طهماسبى که فصل گذشته به عنوان سرپرست تیم پیکان با این باشگاه همکاری می‌کرد، در فصل جدید با حفظ این سمت به عنوان مربى به کادرفنى تیم بزرگسالان اضافه شد.با جدایی فرهاد پورغلامی، سعید عزیزیان و کیانوش رحمتی کادرفنی پیکان نیاز به افراد جدید داشت که مجید جلالی پس از داود فنایی، طهماسبی را به کادرفنی خود اضافه کرد.
*سهیل صالحی که فصل گذشته در تیم دسته اولی نفت‌وگاز گچساران توپ می‌زد،‌ با عقد قراردادی ٢ ساله رسماً به تیم سیاه‌جامگان مشهد پیوست.این هافبک به‌عنوان سهمیه امید به سیاه‌جامگان پیوسته و شاگرد اکبر میثاقیان شده است.