kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۵۴۵
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۰

حوادث کوتاه از کشور


برخورد وانت با پراید 5 کشته داشت
زاهدان - ایسنا: رئیس جمعیت هلال‌احمر خاش از کشته شدن 5 نفر بر اثر برخورد یک دستگاه تویوتا وانت حامل گازوئیل قاچاق با یک دستگاه پراید در محور «خاش-زاهدان» خبر داد.
«محمدامین حسین‌زهی» افزود: این حادثه که شنبه شب رخ داد، یک مجروح برجای گذاشت.
وی خاطرنشان کرد: دو تیم 8 نفره از امدادگران جمعیت هلال‌احمر خاش برای نجات حادثه‌دیدگان این تصادف اعزام شدند، اما به علت انفجار خودرو حامل گازوئیل قاچاق 5 نفر در دم جان باختند.

بخشش قاتل پای چوبه ‌دار

مشهد - واحد مرکزی خبر: قاتل 27 ساله در نیشابور با عفو اولیای دم از مرگ نجات یافت.
دبیر کمیته اطلاع‌رسانی دادگستری خراسان رضوی گفت: این جوان 20 اسفند سال 1388 طی درگیری در خرو نیشابور دوست خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود.
علی اردکانیان افزود: این محکوم به اعدام در پای چوبه‌‌ دار با عفو اولیای دم زندگی دوباره یافت.

قاتلان دادستان زابل اعدام می‌شوند

زاهدان - فارس: داستان عمومی و انقلاب زاهدان از اجرا شدن حکم اعدام 3 نفر از قاتلان دادستان زابل طی چند روز آینده خبر داد.
محمد مرزیه دیروز گفت: طی چند روز آینده حکم اعدام 3 نفر از قاتلان شهید موسی نوری دادستان زابل اجرا می‌شود.
مقارن ساعت 7 و 45 دقیقه 15 آبان ماه سال گذشته، موسی نوری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زابل به همراه راننده به هویت مهدی مرعی عازم محل کارشان بودند که رو به‌روی بیمارستان امیرالمومنین(ع) زابل از سوی سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو مورد تیراندازی واقع و به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

توقیف وانت حامل مواد مخدر

زاهدان-خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پس کسب خبری مبنی بر حمل مقادیر قابل توجهی مواد مخدر توسط قاچاقچیان با یک دستگاه وانت از مرزهای شمال استان موضوع در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
فهیمی‌راد افزود: ماموران پس از اقدامات گسترده تخصصی و اطلاعاتی موفق به شناسایی و توقیف خودرو حامل مواد مخدر در محور زهک - جزینک شدند.
وی خاطرنشان کرد: در بازدید از وانت توقیفی مقدار 31 کیلو و 800 گرم هروئین و 140 کیلو و 600 گرم تریاک کشف شد.

کشف حشیش

یاسوج - ایرنا: فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماموران این نیرو از یک دستگاه خودرو سواری در جاده یاسوج - شیراز 98 کیلوگرم حشیش کشف و ضبط کردند.
سرهنگ غلامعباس غلام‌زاده، افزود: در ادامه طرح مبارزه با قاچاقچیان عمده مواد مخدر، ماموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ در شهرستان بویراحمد، حین کنترل خودروهای عبوری در جاده یاسوج - شیراز به یک دستگاه خودروی سواری سمند به سرنشینی زن و مرد جوانی شک کردند.
وی بیان کرد: ماموران پس از متوقف کردن خودرو یاد شده، در بازرسی از آن 98 کیلوگرم حشیش که در این وسیله نقلیه جاسازی شده بود کشف و راننده و سرنشین آن را دستگیر کردند.
غلام‌زاده ادامه داد: این 2 متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند و خودرو آنان نیز توقیف شد.